Den Blå Avis
Fra : Lasse Ruby

Dato : 07-03-05 08:46

Hjælp er der en der har adgang til dba og give tlf nr på følgende.. annoncen
står for neden. på forhånd tak

http://www.dba.dk/asp/visnr/visnr_annoncekoeb.asp?AnnonceId=38384799&RubrikId=&Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp

Fra : Oniel

Dato : 07-03-05 08:54

Du kan da bare selv melde dig til der er da ingen der vil bruge penge på at
søge oplysninger til andre.

O.N

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-05 09:01

"Lasse Ruby" <rubym@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp er der en der har adgang til dba og give tlf nr på følgende..
> [...]
prøv og se om ikke den er på bilbasen.dk, der kan du nemlig nøjes med kun,
at købe det nummer du skal bruge.

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Carsten Jensen

Dato : 07-03-05 18:17

Jeg er ikke så sur så her er det: 40 21 13 82/29 80 62 53

CARSTEN

Fra : Richard

Dato : 07-03-05 19:05

Carsten Jensen wrote:

> Jeg er ikke så sur

- heller ikke så kvik at du svarede den formastelige direkte...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-05 23:20

Haløgsovs....sikker en flok sure kællinger der keder sig grusomt........det
var da fint gået carsten !!
oz motorcykelister skal da endelig ikke hjælpe hinanden hvis vi ka........

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-03-05 23:53

C. Petersen wrote:
> Haløgsovs....sikker en flok sure kællinger der keder sig grusomt........det
> var da fint gået carsten !!
> oz motorcykelister skal da endelig ikke hjælpe hinanden hvis vi ka........

PLONK

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver