Link til modifikation af GeForce grafikkor~
Fra : Jesper Bennedbæk Kri~

Dato : 28-05-01 22:55

Hej,

Jeg kan huske, at jeg på et tidspunkt (i denne gruppe?) har set et link til
en side, der beskriver hvorledes man modificerer udgangsfilteret på bl.a.
GeForce kort, således at man skulle kunne få et skarpere billede. Jeg kan
desværre ikke finde siden igen - er der nogen der har dette link?

Mvh.
Jesper

Fra : Glubs

Dato : 29-05-01 11:07

Mon ikke det er denne side, du søger?
http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html

Mvh
Lars

Fra : Christian Mygind

Dato : 29-05-01 11:59

"Glubs" <glubs@mail.ikasths.dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke det er denne side, du søger?
> http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html

Er der i gruppen noget, der rent faktisk har prøvet dette trick?
Giver det i det hele taget kvalitetsforbedringen i videobandwidths under 70
mhz, hvor det elendige RF filter ikke burde være en begrænsende faktor -
eller skyldes et grimt billede i 1024x768@85Hz blot billige komponenter?

/Chr, Aarhus

Fra : Jesper

Dato : 29-05-01 17:41