Faldt over dette MC-site
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 06-03-05 18:10

Kuriosum:
Kom i skyndingen til at taste www.fdmc.dk i stedet for dfmc, og se hvad der
dukkede op!

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Jan Meyer

Dato : 06-03-05 18:38

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9611B900DB16Dalonospamdkfritidmot@62.243.74.162...
> Kuriosum:
> Kom i skyndingen til at taste www.fdmc.dk i stedet for dfmc, og se hvad
> der
> dukkede op!

Er navnet ikke forkert , skulle det ikke hedde www.fdmh.dk(for dem med
harley)???

Jan

Fra : Armand

Dato : 06-03-05 20:43

Arne Lorenzen wrote:
> Kuriosum:
> Kom i skyndingen til at taste www.fdmc.dk i stedet for dfmc, og se hvad der
> dukkede op!

Herligt, spred bare kræfterne så myndighederne rigtigt får opfattelsen
af at vi er en blandet flok minoriteter.

Personligt kan jeg ikke tage sitet alvorligt, det lyder mest som en flok
ynglinge der er blevet overrasket over afgifts-cirkusset som de aldrig
ville have (har?) opdaget hvis de havde holdt sig til Kadett'en - Eller
for den sags skyld den almindelige jævne motorcykel for daglig brug. De
tyder faktisk lidt på at det er nogle HD-fixerede ombyggere og
prøvepladeryttere som end ikke kender til markedet politiske boldgade:
Udover at linke til T&S samt færdselsstyrelsen er det kun forhandlere og
værksteder der har fundet vej i link-samlingen - Man kender givetvis
ikke en pind til (især) DMC og deres benarbejde for os alle (og
forøvrigt kun betalt af de få!) :-|

Slutteligt er en hjemmeside og en E-mail adresse ikke særligt seriøst at
drive forbrugerpolitisk arbejde ud fra :-|

Så:
Njaaaarh :-/

--
Armand.
(Hvis synspunkter er farvet af at han er tidligere DMC-slave)

Fra : Anders Christensen

Dato : 06-03-05 22:59

Armand wrote:

> Herligt, spred bare kræfterne så myndighederne rigtigt får opfattelsen
> af at vi er en blandet flok minoriteter.

snip

> Slutteligt er en hjemmeside og en E-mail adresse ikke særligt seriøst at
> drive forbrugerpolitisk arbejde ud fra :-|

Jeg undrede mig lidt over hvornår noget af det er skrevet, og også især
hvem der står bag...
Kunne just finde nogen datoer på siden..

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 07-03-05 13:07

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in

> Herligt, spred bare kræfterne så myndighederne rigtigt får opfattelsen
> af at vi er en blandet flok minoriteter.

[klip]

Som sagt: Et kuriosum - og ikke det eneste.

At lave hjemmesider er tillokkende, såen lidt i stil med behovet for den
selviscenesættelse, der også kommer til udtryk i diverse tvprogrammer.

Så skidt med om behovet allerede er dækket ind (det er ikke en gang
sikkert man har orienteret sig) - det kan fortrænges et stykke tid, og så
har man prøvet det. Når så manglende trafik på sitet ikke bliver til at
bortforklare, dør det en stille og upåagtet død igen.

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Moller

Dato : 08-03-05 09:52

Arne Lorenzen wrote:
> Kuriosum:
> Kom i skyndingen til at taste www.fdmc.dk i stedet for dfmc, og se hvad der
> dukkede op!

   De har en halv side i lyseblå i det nyeste DMC blad, og så vidt jeg har
forstået har de skrevet i en del HD blade også(snakkede tilfældigt med
en HD ejer i lørdags til en fødsdag). Så man må sige de har brugt nogen
resourcer, meeeen deres anonce er meget forvirende om hvad deres budskab
er, og meget rode.

   VH
   Lars Molnit

Fra : Moller

Dato : 08-03-05 09:54

Moller wrote:

> [...]
> med en HD ejer i lørdags til en fødsdag). Så man må sige de har brugt
> nogen resourcer, meeeen deres anonce er meget forvirende om hvad deres

   glemte lige at sige... hvem er Biker Jens, som underskriver alle deres
indlæg ? er det ham Robinson fyren, eller en der ik vil stå ved sit eget
navn ?

   VH
   Lars Molnit

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 08-03-05 16:16

Moller wrote:

> glemte lige at sige... hvem er Biker Jens, som underskriver alle deres
> indlæg ? er det ham Robinson fyren, eller en der ik vil stå ved sit eget
> navn ?

Ja, det er ham. Han boede som barn tæt på mig. Forestil dig en lille rødhåret
dreng med cykel der stod måbende og drømte om en Kreidler som min. Langt fra som
man kender ham i dag. Men hans far var der mange der var bange for. Han er/var
tandlæge.

Ib Jakobsen