MC Garage
Fra : Anders Bang

Dato : 06-03-05 17:50

Hej gruppe,

Hvor kan jeg finde en fornuftig MC garage (canvas) og hvad skal jeg i
grunden kigge efter ved sådan en? Cyklen skal stå i en aflåst baggård og jeg
forestiller mig at købe en ABUS Victory Chain 39/9 MKS kombineret
skivebremse- og kædelås som kan bruges til at låse den fast til gelænderet
til en af trappe-nedgangene (støbt i beton).

Mvh
Anders

Fra : Anja-Niklas

Dato : 06-03-05 22:02

"Anders Bang" <anders.bang@remove_this.post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skivebremse- og kædelås som kan bruges til at låse den fast til gelænderet
> til en af trappe-nedgangene (støbt i beton).

du kan få et utal af forskellige mc garager jeg har selv en billig ca.150 ,-
købt hos biltema i sverige. den tåler varmen fra udstødningen hvilket jeg
syntes er rat, så behøver jeg ikke bekymre mig om den er for varm når den
dækkes til.
med hensyn til lås, giver det en god trykhed at købe en af god kvalitet. men
husk at hvis tyven vil have din mc kan du alligevel ikke gøre en s...

mvh Niklas

Fra : Richard

Dato : 06-03-05 22:07

Anders Bang wrote:
> Hvor kan jeg finde en fornuftig MC garage (canvas) og hvad skal jeg i
> grunden kigge efter ved sådan en?

Om ikke andet kan du finde et par tip om mc-garager i gamle indlæg,
bl.a. fra mig - du finder dem hurtigt med Google Grupper

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK