Undskyld, men oversætte tekst ??
Fra : 'Jago'

Dato : 03-03-05 11:26

Ja undskyld mig, men jeg mener, at det er i dette forum der er flest
kvikke hoveder.
Jeg har brug for at oversætte en tekst - jo den er motor-relateret - fra
tysk til engelsk, som jeg bedre kan få noget ud af.
Emnet er tidligere omtalt her i gruppen, og jeg har også haft programmet,
men tilsyneladende mistet det igen.
Så derfor - please, help me!

Palle
pilgrim.cyclemotors@mail.dk
Div. Old british.

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-05 10:28

> Jeg har brug for at oversætte en tekst - jo den er motor-relateret -
fra
> tysk til engelsk, som jeg bedre kan få noget ud af.

http://babelfish.altavista.com/

Der kan du gøre det online

Mvh
Morten

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-03-05 17:05

Juel wrote:

> fra

> http://babelfish.altavista.com/
>
> Der kan du gøre det online

Det er en oversættelse, ikke en undersættelse manden efterspørger. Prøv
at tage en given tekst f.eks. engelsk til tysk til fransk til engelsk,
så er svaghederne i onlineoversættelser ret tydelige. Det skal ikke være
meget sværere end "Harley-Davidson Sucks" før humoren indfinder sig

--
vh
Torben

Fra : Richard

Dato : 03-03-05 17:25

'Jago' wrote:

> Ja undskyld mig, men jeg mener, at det er i dette forum der er flest
> kvikke hoveder.

Altså, denne er en såkaldt nyhedsgruppe, så fortæl os da en nyhed

> Emnet er tidligere omtalt her i gruppen, og jeg har også haft programmet,
> men tilsyneladende mistet det igen.

Er det et pc-program, du er ude efter? En gratis version af Translate
Pro 8 D-UK-D lå på cd'en i c't 4/2004 for 4 uger siden. Måske kender du
en, der har bladet og skiven...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK