/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Nyheder om Blata i MotoGP - kommer med i J~
Fra : André T.


Dato : 02-03-05 23:48

http://www.harris-wcm.com/news50.asp

Ser sq spændende ud, må jeg sige...

990cc V6 motor og mere end 220HK til 155kg ! Hoooooold godt fast...

Momentet er nok heller ikke for børn..

Gad vide om der kommer en gade version, hvis de vinder MotoGP?

«««««««««« André T »»»»»»»»»»
¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©

Snow sux..............................



 
 
morten.b.johansen@gm~ (03-03-2005)
Kommentar
Fra : morten.b.johansen@gm~


Dato : 03-03-05 12:02

Tjahh joo ser da spændende ud... Men tror ikke på det, de er alt for
sent på den, alle de store er lysår forude med test osv.

Et andet projekt, der dog går sine egne veje med spændende
løsninger, og en mega fed lyd!!

http://www.motoczysz.com/movie.html?1


lange (04-03-2005)
Kommentar
Fra : lange


Dato : 04-03-05 15:02

> Tjahh joo ser da spændende ud... Men tror ikke på det, de er alt for
> sent på den, alle de store er lysår forude med test osv.

Nu deltager Blata jo nok heler ikke i MotoGP i år for at blive
verdensmester.

De deltager i et par enkelte løb for at få samlet data sammen under
rigtige race vilkår.

De kunne nok godt få vægten ned på minimumsvægten, men omkostningerne ved
det ville nok ikke stå mål med de informationer de ville få ud af det.

Det tager år at udvikle en racer på det niveau. Se bare på Roberts Senior.


Michael K. S. (04-03-2005)
Kommentar
Fra : Michael K. S.


Dato : 04-03-05 15:16

On Fri, 4 Mar 2005 14:02:08 +0000 (UTC), lange@vfr.dk (lange) wrote:

>De kunne nok godt få vægten ned på minimumsvægten, men omkostningerne ved
>det ville nok ikke stå mål med de informationer de ville få ud af det.

Ahmmm Morten, 155 kg _er_ minimumsvægten for en V6'er, RCV'en er jo en
V5'er og har derfor minimumsvægt på 145 kg ifølge reglementet. Iøvrigt
noget skuffende at Honda ikke har indsat den V3-vinge som de
angiveligt allerede _har_ klar....

Så iøvrigt lige lidt på din NC35'er i Bella, hvad måtte du slippe for
den?

--
-Michael

Rune Romdal (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Rune Romdal


Dato : 03-03-05 14:50

André T. wrote:
> http://www.harris-wcm.com/news50.asp
>
> Ser sq spændende ud, må jeg sige...
>
> 990cc V6 motor og mere end 220HK til 155kg ! Hoooooold godt fast...

Det er da ikke helt nok hvis Honda har 240+ til 145 kg???
--
Jup! Snow sux!!!
Venlig hilsen Rune
www.Bandit600RR.dk



Richard (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Richard


Dato : 03-03-05 17:07

André T. wrote:

> http://www.harris-wcm.com/news50.asp
> Ser sq spændende ud, må jeg sige...

Imponerende at de kan skaffe penge til det. Men om projektet er godt nok
til at gøre sig gældende? Hmm - her er et udmærket ekstrakt af en
SAE-rapport om vilkårene for de forskellige motordesigns i MotoGP:

<http://www.motorcycledaily.com/21february05_motogpengines.htm>

Med den angivne ydelse og de ekstra 10 kg egenvægt må Blata nok satse på
en fjerlet kører - med mindre de har fundet et helt exceptionelt trim af
cyklens stryreegenskaber og vejbeliggenhed, som alle de andre har
overset

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408591
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste