Så skal vi ud og kører foråret i møde..
Fra : Kasper Friis

Dato : 01-03-05 16:54

Så skal vi ud og kører i det dejlige vejr, men hov.. synes det sner en
smule....???

Hmm er jeg den eneste som synes de 3 måneder som forsikringen bestemmer man
ikke må kører er lagt lidt forkert??, december ligner en typisk efterårs
måned hvor marts altid er stjerne kold og mange gange værre end februar..
tror de skal tænke på og flytte den periode ligeså snart skolesommeferien
bliver flyttet, årstiderne har sku flyttet sig en smule siden den regel blev
lavet..

Men okay, kan på sin vis godt set det, der er mange gange der kommer nogen
gode forårsdage i slutningen af marts måned.. så det er vel okay.. :)

Kasper friis, som lader sin ZX6R blive i kælderen en lille måned endnu :)

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 01-03-05 17:06

Kasper Friis wrote:
> [...]
> okay.. :)
> Kasper friis, som lader sin ZX6R blive i kælderen en lille måned

Du er ikke alene. Jeg var også ude at trille en del op til jul, da det var
så forbandet dejligt vejr. Mener godt perioden kunne kortes lidt ned.

Fra : Brian Lænø

Dato : 01-03-05 19:38

"Kasper Friis" skrev
> [...]
> gode forårsdage i slutningen af marts måned.. så det er vel okay.. :)
>
> Kasper friis, som lader sin ZX6R blive i kælderen en lille måned endnu :)

Selvfølgelig skal vi ud og køre, lige som vi har gjort det de sidste 3
måneder
Om du vil køre i de 3 måneder er da helt op til dig selv.
De fleste forsikringsselskaber tilbyder da vinter dækning.

--
Brian
Cagiva Elefant 750