/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Manglende olie filter fra Louis
Fra : Rasmus B. Nielsen


Dato : 28-02-05 20:23

hej

Jeg har nu for noget tid bestilt nogle ting fra louis, har nu modtaget
alle tingende undtagen en (et olie filter (nr. 10050448)). I emailen som
man får når de sender pakker er det heller ikke nævnt. Men det
er nævnt i bekræftelsen jeg fik ved bestillingen.

Hvad gør man i sådan et tilfælde ?
Og er der nogle af jer der har prøvet noget lignende ?

mvh.
Rasmus

 
 
Brian Ipsen (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Brian Ipsen


Dato : 28-02-05 20:36

"Rasmus B. Nielsen" <r10@cs.auc'DOT'dk> wrote in message
news:pan.2005.02.28.19.23.04.691544@cs.auc'DOT'dk...

> Jeg har nu for noget tid bestilt nogle ting fra louis, har nu modtaget
> alle tingende undtagen en (et olie filter (nr. 10050448)). I emailen som
> man får når de sender pakker er det heller ikke nævnt. Men det
> er nævnt i bekræftelsen jeg fik ved bestillingen.
>
> Hvad gør man i sådan et tilfælde ?

Ikke noget - det har formodentlig ikke været på lager eller udsolgt...

> Og er der nogle af jer der har prøvet noget lignende ?

Jeps - bestilte en Krauser boks her sidst - men fik at vide, at den først er
på lager i uge 11. Så de sender resten af bestillingen, og så må jeg
bestille boksen i uge 11, når de har den... - Det er åbenbart ikke
muligt at få dem til at sætte ordren på "hold" indtil alle bestilte varer er
hjemme, og kan sendes (´hvilket jeg kan forstå, at man ikke vil, hvis det
drejer sig om en udgået vare, eller tilbuds-varer i begrænset antal)....

/Brian



Rasmus B. Nielsen (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Rasmus B. Nielsen


Dato : 28-02-05 20:39

On Mon, 28 Feb 2005 20:35:48 +0100, Brian Ipsen wrote:

> "Rasmus B. Nielsen" <r10@cs.auc'DOT'dk> wrote in message
> news:pan.2005.02.28.19.23.04.691544@cs.auc'DOT'dk...
>
>> Jeg har nu for noget tid bestilt nogle ting fra louis, har nu modtaget
>> alle tingende undtagen en (et olie filter (nr. 10050448)). I emailen som
>> man får når de sender pakker er det heller ikke nævnt. Men det
>> er nævnt i bekræftelsen jeg fik ved bestillingen.
>>
>> Hvad gør man i sådan et tilfælde ?
>
> Ikke noget - det har formodentlig ikke været på lager eller udsolgt...
>
>> Og er der nogle af jer der har prøvet noget lignende ?
>
> Jeps - bestilte en Krauser boks her sidst - men fik at vide, at den først er
> på lager i uge 11. Så de sender resten af bestillingen, og så må jeg
> bestille boksen i uge 11, når de har den... - Det er åbenbart ikke
> muligt at få dem til at sætte ordren på "hold" indtil alle bestilte varer er
> hjemme, og kan sendes (´hvilket jeg kan forstå, at man ikke vil, hvis det
> drejer sig om en udgået vare, eller tilbuds-varer i begrænset antal)....

Så man skal selv bestille den igen? de sender den ikke selv når de
får det på lager ?

mvh.
Rasmus

Brian Ipsen (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Brian Ipsen


Dato : 28-02-05 20:47

"Rasmus B. Nielsen" <r10@cs.auc'DOT'dk> wrote in message
news:pan.2005.02.28.19.39.22.615570@cs.auc'DOT'dk...
>>> Jeg har nu for noget tid bestilt nogle ting fra louis, har nu modtaget
>>> alle tingende undtagen en (et olie filter (nr. 10050448)). I emailen som
>>> man får når de sender pakker er det heller ikke nævnt. Men det
>>> er nævnt i bekræftelsen jeg fik ved bestillingen.
>>>
>>> Hvad gør man i sådan et tilfælde ?
>>
>> Ikke noget - det har formodentlig ikke været på lager eller udsolgt...
>>
>>> Og er der nogle af jer der har prøvet noget lignende ?
>>
>> Jeps - bestilte en Krauser boks her sidst - men fik at vide, at den først
>> er
>> på lager i uge 11. Så de sender resten af bestillingen, og så må jeg
>> bestille boksen i uge 11, når de har den... - Det er åbenbart ikke
>> muligt at få dem til at sætte ordren på "hold" indtil alle bestilte varer
>> er
>> hjemme, og kan sendes (´hvilket jeg kan forstå, at man ikke vil, hvis det
>> drejer sig om en udgået vare, eller tilbuds-varer i begrænset antal)....
>
> Så man skal selv bestille den igen? de sender den ikke selv når de
> får det på lager ?

Nope - du må så lægge en ny ordre, og endnu engang betale forsendelses-gebyr
... Lidt træls, ja - men det er åbenbart sådan, at de har valgt at gøre det..

/Brian



Anders Kjeldsen (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Anders Kjeldsen


Dato : 28-02-05 21:02

Brian Ipsen wrote:
>> Så man skal selv bestille den igen? de sender den ikke selv når de
>> får det på lager ?
>
> Nope - du må så lægge en ny ordre, og endnu engang betale
> forsendelses-gebyr .. Lidt træls, ja - men det er åbenbart sådan, at
> de har valgt at gøre det..

Jeg var ude for at de havde udsolgt de bukser jeg havde bestilt. Jeg ringede
derned så snart jeg så at de manglede i mailen og aftalte med dem at de
ville sende et par når de fik dem på lager igen (kunne også vælge et par
andre, men jeg ville gerne have dem jeg i første omgang havde bestilt) og de
kom en uge senere - på deres regning.



kc (01-03-2005)
Kommentar
Fra : kc


Dato : 01-03-05 07:48


"Rasmus B. Nielsen" <r10@cs.auc'DOT'dk> skrev i en meddelelse
news:pan.2005.02.28.19.39.22.615570@cs.auc'DOT'dk...
> On Mon, 28 Feb 2005 20:35:48 +0100, Brian Ipsen wrote:
>
> Så man skal selv bestille den igen? de sender den ikke selv når de
> får det på lager ?
>
> mvh.
> Rasmus
-------------------------------------------------

Du skal bestille den igen når de får den . E-mail/ring og hør om de har
fået den

Men Louis er et godt sted at handle,
Hvis du ikke har prøvet det før ,så prøv igen. Og de har en god kunde
pleje, det er der mange her i gruppen der vil give mig ret i det.

mvh kc



Jacob Bunk Nielsen (28-02-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 28-02-05 21:56

"Rasmus B. Nielsen" <r10@cs.auc'DOT'dk> writes:

> Jeg har nu for noget tid bestilt nogle ting fra louis, har nu modtaget
> alle tingende undtagen en (et olie filter (nr. 10050448)). I emailen som
> man får når de sender pakker er det heller ikke nævnt. Men det
> er nævnt i bekræftelsen jeg fik ved bestillingen.
>
> Hvad gør man i sådan et tilfælde ?

Så ringer eller skriver man til dem, så de kan rette fejlen.

Hvis det er fordi varen ikke var på lager da de sendte pakken, så
burde det stå i de papirer du fik sammen med pakken.

> Og er der nogle af jer der har prøvet noget lignende ?

Ja, jeg havde bestilt et par (halvdyre) MC-bukser og lidt småting for
ikke så længe siden. Da jeg fik pakken var der kun småtingene og ingen
MC-bukser på trods af at jeg havde betalt for bukserne. Efter et par
opringninger, lidt træning i at tale tysk og et par dages ventetid fik
jeg en pakke med mine bukser og et brev, hvor de undskyldte fejlen.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408591
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste