Det sneer sku'
Fra : Futte & Co.

Dato : 28-02-05 15:56

lige nu i Brøndby. Grimme store snefnug kommer væltende ned, lige et
vejr for kanekørsel iført rød køredragt

--
Jørgen , Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 28-02-05 16:42

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> wrote in message
> [...]
> Honda CB550F , den fine årgang 1975
> BSA B40, en go' '68, stadig til salg
> Victoria KR 26 N Aero, en fornem 54'er, nysynet

Ja, og om lidt ifører man sig sit sorte Rukka-kluns og sin blå Suzuki DR 250
S (S for "snow")
I denne sæson har det da hidtil været nemt at være vintermotorcyklist.

Kan man finde pengene til en vintermodel er det alletiders:
Her i Dronningens København bliver man dermed uafhængig af offentlig
transport, fremkommeligheden forbedres og P-problemerne og de tilhørende
udgifter forsvinder som sne for forårssolen
Og den forgangne sæsons rutine ruster mindre ))

Carsten - en glad vinterkører
Suzuki DR 250 S
BMW K1200 RS

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-02-05 17:05

> lige nu i Brøndby. Grimme store snefnug kommer væltende ned, lige et
> vejr for kanekørsel iført rød køredragt

Jeps, men det betød nu ikke ret meget for vejgrebet. Har lige været ude at
køre, og vejene var ikke glatte, nok hovedsageligt pga. den mængde salt der
er blevet hældt ud over det hele..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-02-05 19:23

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse
> lige nu i Brøndby. Grimme store snefnug kommer væltende ned, lige et
> vejr for kanekørsel iført rød køredragt
Ditto i Østjylland, øvøvøv.

----
Stef
XS400
Need a Gmail acount, mail me.

Fra : anders majland

Dato : 01-03-05 09:54

> lige nu i Brøndby. Grimme store snefnug kommer væltende ned, lige et vejr
> for kanekørsel iført rød køredragt

Det skal jeg love for - Jeg kørte sidst på eftermiddagen de ~40km hjem fra
skive og der kom enkelt snebyger undervejs (Det er noget stads der sætter
sig på visiret) men føret var fint nok. Senere gik det så videre til Esbjerg
og der belv sneen noget trælse - men der var jeg i bil så det var ikke det
stor problem udover at min gennemsnitsfart "kun" blev 76km/t. (Egenligt ok
når man ingen steder på strækningen må køre mere end 80km/t og der er en del
byer undervejs

/A