Søhøjlandets TT
Fra : Jakob D

Dato : 26-02-05 18:39

Søhøjlandets TT.
Har de ikke en hjemmeside?

Med Venlig Hilsen

Jakob Danielsen
www.supermotard.dk

Fra : MAXI-87

Dato : 26-02-05 19:48

"Jakob D" <dsl37505@REMOVETHISvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:cvqc72$1t3n$1@news.cybercity.dk...
> Søhøjlandets TT.
> Har de ikke en hjemmeside?
Hej
Nej - jeg har ledt meget efter en, det nærmeste du kommer er nok denne side:
http://www.rrherning.dk/admin/Admin.asp?start=selectlob&fltKlubID=2&side=4&sortering=1

Søhøjlandets TT er jo kun en afdeling der kørers denne dag.

Hilsen
Hans Olsen

_ _ _
www.kongeaamc.dk

Fra : Jakob D

Dato : 26-02-05 20:07

"MAXI-87" <ho@net.dk> wrote in message

> [...]
>
> Søhøjlandets TT er jo kun en afdeling der kørers denne dag.

Hej Hans.
Jeg nåede også kun frem til det link som du sendte, som det bedste valg.
Havde bare håbet de havde haft en hp, så supermotard kunne linke til dem på
kalenderen: http://www.supermotard.dk/dm_kalender.htm

Men det kan være der dukker mere info op hvis jeg får ringet lidt rundt..
Tak alligevel.

Mvh Jakob Danielsen
www.supermotard.dk

Fra : Hekto

Dato : 26-02-05 20:23

www.crrdk.com
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : Jakob D

Dato : 26-02-05 20:43

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message

> www.crrdk.com

Damn, havde sq også været inde på den hjemmeside...............
Men tydeligvis kom jeg for hurtigt ud igen.
Tak!

Jakob Danielsen
www.supermotard.dk

Fra : Hekto

Dato : 26-02-05 21:58

Jakob D wrote:

> Damn, havde sq også været inde på den hjemmeside...............
> Men tydeligvis kom jeg for hurtigt ud igen.
> Tak!
Den side ligger på rygraden når man har haft RD3½!!!

Fra : Hekto

Dato : 26-02-05 22:00

Jakob D wrote:

> Damn, havde sq også været inde på den hjemmeside...............
> Men tydeligvis kom jeg for hurtigt ud igen.
> Tak!

Der er dér det sner!

Fra : MAXI-87

Dato : 26-02-05 22:36

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> www.crrdk.com

Hej
Og hvor lige på denne side finder du noget specifikt om Søhøjlandets TT ?

Hilsen
Hans Olsen

Fra : Hekto

Dato : 26-02-05 23:18

MAXI-87 wrote:

> Og hvor lige på denne side finder du noget specifikt om Søhøjlandets
> TT ?
Næææh ... jeg kan heller ikke se noget!?
Efter løbet sidste år, havde de da både noget tekst og nogle billeder!
Desværre var jeg der ikke selv sidste år, og fandt noget fra løbet på
disen.

Fra : MAXI-87

Dato : 26-02-05 23:42

> Næææh ... jeg kan heller ikke se noget!?
> Efter løbet sidste år, havde de da både noget tekst og nogle billeder!
> Desværre var jeg der ikke selv sidste år, og fandt noget fra løbet på
> disen.

Op til løbet sidste år, fandt jeg tlf. nr. på en for - eller var det en -
bagmand, om
der ikke fandtes en hjemmeside om løbet - svaret var nej, og de havde ej
heller en
plakat eller andet du kunne sende til mig.

Hilsen
Hans

_ _ _
www.kongeaamc.dk

Fra : Hekto

Dato : 27-02-05 00:24

MAXI-87 wrote:

> [...]
> ej heller en
> plakat eller andet du kunne sende til mig.

Prøver de at holde det hemmeligt??? :o/
Sidste år blev det annonceret i kalenderen på omtalte side, og også her
i gruppen.

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-02-05 12:21

"Jakob D" <dsl37505@REMOVETHISvip.cybercity.dk> wrote in message
> Søhøjlandets TT.
> Har de ikke en hjemmeside?

Hej Jakob,

Nej, det har de desværre ikke, udover den info du kan finde på enten
rrherning.dk eller crrdk.com

Hvis du vil se billeder fra sidste år, ved jeg at Dennis Hallan Pedersen har
i sit dmcn-galleri.

Forlydender fra Lotte Tirsgaard, der er The Woman Behind, i begge klubber,
så bliver der ikke noget Søhøjlandets TT i år.
Dog har de i planerne at arrangere et andet TT samme dag - Jysk TT - men jeg
har ikke hørt noget om hvor det skal være.

Til gengæld kan jeg fortælle dig, at Road Racing Fyn holder den sidste
DM-afdeling samme weekend, dvs. d. 10-11. september, hvor der både er
mc'ere, biler og dragstere.

Med Venlig Hilsen
Morten Christensen
Road Racing Fyn