Microfilm over RD350 ?
Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 18:04

Hejsa Alle

Er der en der har et link eller ligende til topic ??

Mvh
Morten

Fra : ptheo

Dato : 26-02-05 18:26

Hvilken årgang ?
ptheo

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 19:02

> Hvilken årgang ?

Hehe det ved jeg ikke, skal bare være en af dem med 2 skiver foran og en
bagpå (bremser)

Mvh
Morten

Fra : flemsus

Dato : 26-02-05 19:10

Juel wrote:
> Hejsa Alle
>
> Er der en der har et link eller ligende til topic ??
>
> Mvh
> Morten

Du kan prøve at oprette en konto her:
http://www.powersportspro.com/partsfish/login.asp

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Hekto

Dato : 26-02-05 20:21

www.rd350lc.de
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 21:46

> www.rd350lc.de

Mange tak for alle jeres links