Video MC
Fra : Claus H. Christensen

Dato : 25-02-05 19:46

På MC-Bella så jeg en stand der, på to skærme, viste nogle videoer, som var
optaget live på en MC.

Gutten jeg så kørte virkelig overordentligt meget råddent ;=/.

Desværre nåede jeg ikke hen på standen anden gang vi var rundt, og mit
spørgsmål er nu - om der er nogen der ved hvor man kan købe disse videoer,
evt. på nettet.

Claus

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 25-02-05 20:50

"Claus H. Christensen" <chc@knudepunktet.dk> writes:

> På MC-Bella så jeg en stand der, på to skærme, viste nogle videoer, som var
> optaget live på en MC.
>
> Gutten jeg så kørte virkelig overordentligt meget råddent ;=/.

Lyder som ghostrider - en svensker som kører rundt på en sortmalet
sgusuki og er TOTALT lam i roen.

Kai

Fra : Claus H. Christensen

Dato : 25-02-05 21:14

Det lyder rigtigt (de svenskere - de svenskere), men hvor finder jeg
videoen????

Claus

Fra : Michael Olsen

Dato : 25-02-05 21:36

http://www.linienmc.dk/video_galleri.htm

Fra : André T.

Dato : 25-02-05 21:42

> Det lyder rigtigt (de svenskere - de svenskere), men hvor finder jeg
> videoen????

Ghostrider 2 filmen kan hentes her:

http://212.130.82.166/video/gr2-part1.avi

http://212.130.82.166/video/gr2-part2.avi

Og med hensyn til rettighederne til filmen, har jeg intet med link'sne at
gøre, det må være dem der har lagt dem ud på nettet, der står for det :)

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©

Fra : Claus H. Christensen

Dato : 25-02-05 22:26

Tak til alle.

Claus

Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 27-02-05 00:18

Hej

det var Ghostrider nr. 3 der kørte der inde

Fra : LarsM

Dato : 26-02-05 10:05

> spørgsmål er nu - om der er nogen der ved hvor man kan købe disse videoer,
> evt. på nettet.

http://www.dukevideo.com/products/deptDBGF.htm

Duke har en del forskellige, - osse Ghostrider.

Jeg har Fast Bikes Show 1-4
Især #1 kan anbefales.

Hent dem her:

http://thepiratebay.org

vh / Lars M

Fra : Olesen

Dato : 26-02-05 10:20

"LarsM" <mumbo@jumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Hent dem her:
>
> http://thepiratebay.org

Der sker nada når jeg klikker på filmen ?

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-02-05 12:41

Olesen wrote:
> "LarsM" <mumbo@jumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Der sker nada når jeg klikker på filmen ?

Der er næppe nogen klagemulighed på den slags sites..

--
vh
Torben