Woohoo - ny hjelm - Reevu
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 25-02-05 13:03

Så kom den hjelm jeg bestilte under Bella messen. Den er rigtig fin. Jeg
er simpelthen overrasket over hvor godt det bakspejl system virker. Det
bliver spændende at prøve det fra cyklen

/Anna

--
Anna M. Andersen

AIM/Ichat account: Anna.Andersen
http://homepage.mac.com/anna.andersen

Fra : Brassball

Dato : 25-02-05 14:18

Forhandler ??

Kim
BMWR100RS

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 25-02-05 14:38

http://www.gt.dk/reevu/

.... ovenstående har forhandlerlisten + salgsargumenter

/anna

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 25-02-05 14:39

.... af cykelhjelme Det gik vist liiiiige lovligt stærkt

Vi købte fra MC-Tech:
¨
http://www.mc-tech.dk/web/index.htm

/Anna

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 25-02-05 18:46

> http://www.mc-tech.dk/web/index.htm

Det lyder smart. Bagspejl er en af de ting jeg savner på motorcykler når jeg
lige har kørt bil.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 18:55

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:3896irF5llekfU1@individual.net...

> Det lyder smart. Bagspejl er en af de ting jeg savner på motorcykler når
> jeg lige har kørt bil.

Ja og hvis konen ikke selv kører men sidder bagpå så kan man lige få blikket
når hun syntes det går for stærkt, jeg tror jeg nøjes med min Shark RSR

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Bjarnep

Dato : 25-02-05 14:44

"Anna M. Andersen" <noname@domain.dk> skrev i en meddelelse
> Så kom den hjelm jeg bestilte under Bella messen. Den er rigtig fin. Jeg
> er simpelthen overrasket over hvor godt det bakspejl system virker. Det
> bliver spændende at prøve det fra cyklen
Jeg så og prøvede/så den på udstillingen-ideen med bakspejlet er god.
Jeg er mere spændt på selve hjelmen (og vindstøjen) gir du en en
bedømmelse her på siden når du har kørt lidt med den?
BjarneP

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 25-02-05 15:00

Bjarnep <bjarne.pedersen@-fjern-mail.dk> wrote:

> [...]
> Jeg er mere spændt på selve hjelmen (og vindstøjen) gir du en en
> bedømmelse her på siden når du har kørt lidt med den?

Sæfølig.... I følge den engelsktalende Reevu medarbejder som stod på
Bella skulle hjelmen være særdeles støjsvag - vi fik en laaang teknisk
forklaring om at det lufttryk de har inde i "spejltunellen" +
hanekam-konstruktionen påvirker støj på en meget god måde osv. men sådan
nogen siger jo så meget jeg håber selvfølgelig at der er hold i
påstandene...

I skal nok få mine kommentarer om hjelmen, jeg forventer dog ikke at
slæbe duc'en ud før salten er helt af vejene. Så det bliver nok først
allersidst i Marts eller først i April engang.

Fra : Armand

Dato : 25-02-05 15:57

Anna M. Andersen wrote:
> Så kom den hjelm jeg bestilte under Bella messen. Den er rigtig fin. Jeg
> er simpelthen overrasket over hvor godt det bakspejl system virker. Det
> bliver spændende at prøve det fra cyklen

Lort at lige dén hjelm glemte jeg at kigge efter under mit besøg.
Hvem er forhandleren, og mon den er med i Marselisborg-hallen i weekenden??

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 25-02-05 18:16

Armand wrote:

> Lort at lige dén hjelm glemte jeg at kigge efter under mit besøg.
> Hvem er forhandleren, og mon den er med i Marselisborg-hallen i weekenden??

Fandt det lige efter Anna's øvrige oplysninger: MC-Tech har hjemme i
Skibby, der ligger på Sjælland.
Tvivler på at de bliver at se i århus

--
Armand.

Fra : Hans Georg Arndt

Dato : 25-02-05 19:41

De bliver at se i århus, Franz Krohn bliver forhandler

Fra : Hekto

Dato : 25-02-05 21:03

Anna M. Andersen wrote:

> Så kom den hjelm jeg bestilte under Bella messen. Den er rigtig fin.
> Jeg er simpelthen overrasket over hvor godt det bakspejl system
> virker. Det bliver spændende at prøve det fra cyklen

Jeg så den godt i Bella.
Idéen er god ; men jeg syntes at det lille bakspejl kunne være af bedre
kvalitet? Jeg syntes at det forvrængede billedet lidt?

Du må fortælle hvodan det virker, om en måneds tid!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 22:55

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg prøvede den også. Jeg syntes spejsystemet var fint, men hjælmen
sad meget dårlig på mit hovede.

Hygge PD CBR1100

Fra : Schlæger

Dato : 26-02-05 13:00

Poul Dam wrote:

> Jeg prøvede den også. Jeg syntes spejsystemet var fint, men hjælmen
> sad meget dårlig på mit hovede.

Jeg har nu haft fornøjelsen af at prøve hjelmen.

Jeg har ret svært ved at forestille mig, i hvilke situationer jeg vil have
glæde af et sådant (lettere forvrænget) bakspejl.

Når jeg vil skifte kørebane, bliver det ikke på grundlag af et blik i
dette spejl. Dertil er synsfeltet for lille og usikkert.

Jeg kan have mine betænkeligheder ved den temmelig store øjenbevægelse der
er mellem yderpunkterne MC'ens spejle - trafikken forude - "bakspejlet" i
toppen af hjelmens fronthul.

Samtidig kan jeg ikke lade være med at spekulere på, hvor snavset det
indbyggede spejl med tilhørende kanaler m.v. kan blive - og specielt
hvordan man får det rengjort.

Jeg er bange for, at systemet giver en falsk tryghed, som kan blive fatal
!!!

Mch Schlæger