YESS jeg er bare så glad idag !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 25-02-05 10:52

Jeg har fået underjordisk garage med plads til 2 Mc + min Smartcar for 160
kr om mnd !! DAMN det Cool selvfølgelig med varme !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : jensjensen

Dato : 25-02-05 11:41

Til 160 om måneden

Du må bo i ydre udby og ikke i Kbh

Tillykke med det. (men smart car ? det lyder lidt som bilist.)

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 25-02-05 12:10

"jensjensen" <jen@microloco.com> writes:

> "Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Til 160 om måneden
>
> Du må bo i ydre udby og ikke i Kbh

Hverken eller. Eg bor i Malmö.

Kai, ex-Malmöist

Fra : Schlæger

Dato : 25-02-05 15:45

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Hverken eller. Eg bor i Malmö.

Det er jo også det, Jens siger. Malmø er vel det aller-alleryderste
Danmark ....

Tillykke til Eg - sådan en P-mulighed er vi mange, der ønsker os !!

Mch Schlæger

Fra : Carl Dragert

Dato : 25-02-05 17:26

""Schlæger"" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> wrote in message

> Det er jo også det, Jens siger. Malmø er vel det aller-alleryderste
> Danmark ....
> Tillykke til Eg - sådan en P-mulighed er vi mange, der ønsker os !!

Ja ellers må man jo 'nøjes' med dette
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=918

Hilsen Carl

Fra : Schlæger

Dato : 25-02-05 18:36

Carl Dragert wrote:

> Ja ellers må man jo 'nøjes' med dette
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=918

Skiderik !!!

Jeg bor på 1. sal, og har ikke lyst til at forsøge at få "kværnen" slæbt
herop ....

Mch Schlæger