Husqvarna TE610
Fra : fransw@gmail.com

Dato : 24-02-05 21:50

Supermotard projektet tager form... Så nu kastede jeg mig alligevel ud
i vandvidet... på trods af advarsler både her og andre steder - nogle
af os skal åbenbart lære det på den hårde måde !

Der holder nu et stk Husqvarna TE610 årgang 1998 i kælderen, og så har
vi ellers balladen, den skal jo indregistres og ting

Skulle nogen herinde ligge inde med en typegodkendelse til sådan en
fyr ville det jo være perfekt, ellers er jeg ved at varme FI
Motorcykler op - men det tager jo lidt tid - så hvis nogen havde den
ville det være stort..

Og et andet spørgsmål, hvad er egentligt lovpligtigt udstyr, blinklys,
spejle, kædeskærm..?

Til dem som finder den slags sjovt så fik den en tur på dyno'en hos
lydmuren i dag - den smed lige godt og vel 60 heste, og de 54 af dem
kom ud af hjulet.. æd mine shorts XR600 !!!

Nå men en typegodkendelse til en TE610... anyone?

/Frans

Fra : Moller

Dato : 24-02-05 21:57

fransw@gmail.com wrote:

> Til dem som finder den slags sjovt så fik den en tur på dyno'en hos
> lydmuren i dag - den smed lige godt og vel 60 heste, og de 54 af dem
> kom ud af hjulet.. æd mine shorts XR600 !!!

   ja ja, klap liiiige hesten, som de fleste herinde ved så er lydmurens
heste ca. 5-6 mere end resten af landes rulle felter ;)

   Men ellers ok for en 600cc 1 benet ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : André T.

Dato : 25-02-05 02:35

Det du skal bruge er et certifikat på cyklen, som beviser at den larmende
Husky overholder de standarder der er sat for motorcykler i EU.

Certifikatet indholder data på kubik, vægt, hk, støj osv...

Jeg mener Finn har dem til cyklerne, eller måske kan skaffe det certifikat
til netop din cykel, hvis han altså ikke kun hjælper folk med Ducati nu om
dage.

Når du har certifikatet i hus, og har fået en midlertidlig afgiftvurdering
retur fra told og skat, skal du til syn/toldsyn.
Når cyklen er toldsynet, kan du betale afgift, og når den er betalt kan du
hente nr. plade.

Jeg var turen igennem sidste år, med en Husaberg 650cc Supermotard, monteret
med lys og hvad der nu hører til ;)

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©