Mc Messe i Marselisborghallen
Fra : Brian Laursen

Dato : 24-02-05 09:30

Ja dem der endnu ikke har fundet ud af det ka se det her:
http://www.amk-racing.dk/

--
Virtually Yours

Brian laursen

Dobbelt X ( til salg )
Http://home1.stofanet.dk/cashman

http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : Torsten Frank

Dato : 24-02-05 12:01

Findes der ikke et program for dagene ? Eller en mere detaljeret beskrivelse
?

Venligst,
Torsten

Fra : Brian Laursen

Dato : 24-02-05 14:48

Torsten Frank wrote:
> Findes der ikke et program for dagene ? Eller en mere detaljeret
> beskrivelse ?
>
> Venligst,
> Torsten

Nej da. Det er jo bare i lille århus Der forgår ikke rigtig noget udover
at de lokale forhandlere udstillere nye og brugte cykler....

Fra : Kong

Dato : 24-02-05 15:14

Ved nogen hvor mange der vil komme?

Fra : Schlæger

Dato : 24-02-05 15:25

Kong wrote:

> Ved nogen hvor mange der vil komme?

I hvert fald 2

På MC-messen samme sted for 3 år siden var der nu pænt med besøgende.

Mch Schlæger (træner woodoo på meteorolog-dukker)

Fra : Anders Christensen

Dato : 24-02-05 15:55

Schlæger wrote:

> I hvert fald 2

Så bliver vi ihvertfald fire
Mon man kan nå at få lidt ud af det hvis man først kan dukke op kl 16
lørdag, de lukker jo kl 18 :(

Fra : Schlæger

Dato : 24-02-05 16:45

Anders Christensen wrote:

> Mon man kan nå at få lidt ud af det hvis man først kan dukke op kl 16
> lørdag, de lukker jo kl 18 :(

Hvis du kommer kl. 16 og de lukker kl. 18, så "kan du nå at få LIDT ud af
det". Det har du fuldstændig ret i. )

Mch Schlæger (træner woodoo på meteorologdukker)

Fra : Anders Christensen

Dato : 24-02-05 16:52

Schlæger wrote:

> Hvis du kommer kl. 16 og de lukker kl. 18, så "kan du nå at få LIDT ud
> af det". Det har du fuldstændig ret i. )

Det må jeg så satse på, lidt er bedre end intet

Fra : Kong

Dato : 24-02-05 17:56

Mente nu mere forhandlere :)

Er der fire cykler og 2 forhandlere at tale med sparer jeg nok turen fra
Aalborg

Fra : Schlæger

Dato : 24-02-05 18:20

Kong wrote:

> Mente nu mere forhandlere :)

> Er der fire cykler og 2 forhandlere at tale med sparer jeg nok turen fra
> Aalborg

Nåeh - det misforstod jeg. Sorry !!

Det kan jeg sgu' ikke svare dig på. Jeg tager derud i forvisning om, at
markedet er godt repræsenteret både vedr. MC mærker og udstyr.

Jeg vil dog ikke være den, der skal miste et hoved ved at have lovet andre
for meget.

Det er da egentlig også for dårligt, at der ikke findes lettilgængelige
oplysninger om, hvad udstillingen kan tilbyde de besøgende ......

Mch Schlæger (ikke så stolt århusianer lige nu - men træner stadig woodoo
på meteorolog-dukker)

Fra : Futte & Co.

Dato : 24-02-05 19:01

Schlæger wrote:
os'

> Mch Schlæger (ikke så stolt århusianer lige nu - men træner stadig
> woodoo på meteorolog-dukker)

Øhhhh.... er du sikker på at du har læst brugsforvirringen på den
dersens dukke, va'
Jeg har nemligen lige hørt en af tvologerne sige at det bliver rigtig
vinter igen i næste uge, va' va' va' va'

--
Jørgen , Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Schlæger

Dato : 24-02-05 18:24

Kong wrote:

> Er der fire cykler og 2 forhandlere at tale med sparer jeg nok turen fra
> Aalborg

Prøv at google på "århus mc-udstilling 2005". Det vil give dig en ide om,
hvem der deltager i foretagendet.

Mch Schlæger

Fra : Jens U

Dato : 24-02-05 15:07

Brian Laursen skrev ...

> Nej da. Det er jo bare i lille århus Der forgår ikke rigtig noget udover
> at de lokale forhandlere udstillere nye og brugte cykler....

Ja, sammenligne det endelig ikke med den der var i Bella,
for så bliver man meget skuffet.

Når man ikke på messen er jeg sikker på at forhandlerne
har det hjemme i deres forretning og mere til.
Derved har man sparet de 50 øre ups kr.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Jacob Larsen

Dato : 24-02-05 19:17

"Torsten Frank" <tf@yahoo.dk> wrote in message
> Findes der ikke et program for dagene ? Eller en mere
> detaljeret beskrivelse ?

Der står lidt her:

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&rls=GGLD,GGLD:2003-51,GGLD:en&threadm=41dee816%240%2433625%24edfadb0f%40dread16.news.tele.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%3D%26rls%3DGGLD%252CGGLD%253A2003-51%252CGGLD%253Aen%26q%3DAarhus%2BMotor%2BKlub%2Bfylder%2B75%2B%25C3%25A5r

--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der