Alarm & startspærre
Fra : Rasmus Laursen

Dato : 23-02-05 16:44

Hey!

Vil gerne høre fra nogen der har nogle erfaringer med mc-alarmer og
startspærrer, spyball og sola-larm.

Rasmus

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-02-05 21:18

> Vil gerne høre fra nogen der har nogle erfaringer med mc-alarmer og
> startspærrer, spyball og sola-larm.

Hej Rasmus

Et noget åbent spørgsmål!

Spyball har længe været den mest solgte alarm herhjemme. De virker også i
nogle tilfælde, men de er ikke gode og service er meget ringe fra
importørens side. Grunden til forhandleren gerne vil sælge dig den er, at
den kan de skaffe og den ved de hvordan man monterer.

Lille eksempel. PMC tager til Træf på Toppen i sommers. Det regnede en hel
del. En måtte tage hjem med Falck da alarmen ikke ville deaktivere
startspærren. Der var dog batteri nok til den kunne hyle fra Skagen til
København. I foråret var jeg i Scotland med nogle gutter fra PMC her brugte
vi en dejlig solskins frokostpause nord for Perth med at fjerne en alarm da
den ikke ville deaktivere startspærren. Alle alamer var Spyballs. Jeg vil
anbefale Louis M&S alarmer. De koster mellem det halve og en treidedel og
kan tåle vand.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Johnny Johansen

Dato : 25-02-05 13:03

> [...]
> Mojn
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Jeg har en af de alarmer som Jens omtaler til salg hvis du er intresseret.
Den er nye og har aldig været monteret og er i original indpakning med
kvittering og medfølgende garanti.

Hilsen Johnny

Fra : ptheo

Dato : 25-02-05 19:27

Jeg er helt enig ... spyball er opreklameret fra importørens side ... de
lever stadig i lyset af UNGO alermerne til biler ...(de er lukket ned nu)
men det eneste Spyball har tilfæles hermed er importøren ... køb en MS
fra Louis i tyskland til 1/3 af prisen ... den er lige så let at montere ...

ptheo

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:3846mnF5lcun8U1@individual.net...

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 10:54

En MS alarm fra Louis i tyskland lyder interessant. Men jeg har ikke været i
stand til at søge mig frem til hverken fabrikantens adresse og
produktoplysninger. Ej heller til leverandørens adresse. Kan du hjælpe med
henvisninger?
Tak
Niels

Fra : Ukendt