Syn af MC med wingrack ?
Fra : Schlæger

Dato : 23-02-05 14:35

Er der nogle her i gruppen som har hørt om eller selv oplevet, at en MC
ikke kan synes med et monteret wingrack ??

Min forhandler monterer ikke wingrack på min "nye" MC før den er blevet
synet, for "nogle bilinspektører vil ikke acceptere, at bagage på den måde
placeres bag bagakslen".

Han HAR forsøgt at argumentere med, at visse hvidmalede MC'er - oftest
BMW'ere f.eks. OGSÅ bærer en del bagage i tasker bagpå, men uden at det
gjorde indtryk på den pgl. i synshallen.

Er der nogle erfaringer med subj. ??

Mch Schlæger

Fra : Jacob XJ600

Dato : 23-02-05 14:47

> [...]
> synet, for "nogle bilinspektører vil ikke acceptere, at bagage på den måde

Ja; Min XJ600 blev synet med wingrack monteret sidste år, no probs. Det blev
ikke engang bemærket.

Mvh Jacob

Fra : solvang

Dato : 23-02-05 17:04

"Jacob XJ600" <jacob@goatstormNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Ja; Min XJ600 blev synet med wingrack monteret sidste år, no probs. Det
blev
> ikke engang bemærket.
> Mvh Jacob

Ja havde det været på en Harley, så ville de nok have den til ToldSkat ;-(

Fra : Futte & Co.

Dato : 23-02-05 15:36

Schlæger wrote:
> [...]
> BMW'ere f.eks. OGSÅ bærer en del bagage i tasker bagpå, men uden at det
> gjorde indtryk på den pgl. i synshallen.

Jeg har synet 3 cykler siden oktober og den ene var med stativ på. Det
blev ikke engang kommenteret

--
Jørgen , Brøndby,http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Armand

Dato : 23-02-05 15:58

Schlæger wrote:
> [...]
> BMW'ere f.eks. OGSÅ bærer en del bagage i tasker bagpå, men uden at det
> gjorde indtryk på den pgl. i synshallen.

Jeg har ikke hørt nogle negative synshistorier i den forbindelse; men
vær lige opmærksom på at sheriffens folk ikke har bagsæde på og derfor
deres bagageplads flyttet længere fremad på modellen, så dét argument
holder ikke.

Hvad er problemet?
Du får da vel din cykel leveret synet og med rack som aftalt??

--
Armand.

Fra : Schlæger

Dato : 23-02-05 16:58

Armand wrote:

> Hvad er problemet?
> Du får da vel din cykel leveret synet og med rack som aftalt??

Selvfølgelig, men det var bare en bemærkning som faldt på værkstedet i
går, da jeg spurgte til, om de ikke snart skulle i gang med det rack.

Måske er det bare en godt-og-vel-100%-gardering i forbindelse med synet,
fordi tiden er ved at være knap (i hvert fald rent kalendermæssigt
betragtet). Vejrmæssigt er der da vist nok masser af tid til jeg skal ud
at køre

Asger hos Franz Kroon er dog vist nok kendt som ganske kompetent - derfor
min henvendelse her i gruppen.

Mch Schlæger (træner woodoo på meteorolog-dukker)

Fra : Anders Christensen

Dato : 23-02-05 17:20

Schlæger wrote:
> [...]

snip

> Mch Schlæger (træner woodoo på meteorolog-dukker)

Det er da holdt op med at sne her i Århus
Måske det virker :D

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 24-02-05 15:41

Schlæger <gertschlagerFJERN@hotmail.com> wrote:

> Mch Schlæger (træner woodoo på meteorolog-dukker)

*LOL*

Hopper med på vognen, og træner med!

/K

--
Kenneth Olsen

Fra : Brian Laursen

Dato : 23-02-05 22:53

Armand wrote:

> [...]
> holder ikke.
>
> Hvad er problemet?
> Du får da vel din cykel leveret synet og med rack som aftalt??

Hehe ja det kan godt være at han er ydest kompetent og dygtig til at
lave/skrue yamahaer sammen, man at få monteret den gitterport som hans svend
har lavet til ham for snart 5 år siden, det er han skutte meget for
--
Virtually Yours

Brian laursen

Dobbelt X ( til salg )
Http://home1.stofanet.dk/cashman

http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : Eg Egemarke

Dato : 24-02-05 07:00

"Mch Schlæger (træner woodoo på meteorolog-dukker)"

Fortsat endelig med dine nåle og hvad du ellers nu laver for det VIRKER osse
her, igår var der sne overalt. Nu er plænen kommet frem igen.......
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265