kongen er tilbage... Hail to the KING.
Fra : Moller

Dato : 22-02-05 22:54

"http://www.mcnews.com.au/Testing/Suzuki/2005_gsx-r1000/page1.htm"

   Og sindsyge mig tænker allerede i at hvis man havde penge, så røg kåben
af ;) og man havde en fed streetfighter ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Moller

Dato : 22-02-05 22:55

Moller wrote:
> "http://www.mcnews.com.au/Testing/Suzuki/2005_gsx-r1000/page1.htm"

   Og lidt mere Guf :

   "http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/2218"

--
VH
Lars Molnit

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 22-02-05 23:45

> Og sindsyge mig tænker allerede i at hvis man havde penge, så røg kåben
> af ;) og man havde en fed streetfighter ;)
----------------------
Hehe.. Jeb!

Og spejlene skulle ryge lige i havnen..

Ellers feed cykel.. :))

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-02-05 07:00

> Og spejlene skulle ryge lige i havnen..

sammen med udstødningen :)

> Ellers feed cykel.. :))

åh ja

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
"Jeg følger skam trafikken, kører bare forrest "

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 23-02-05 09:33

> sammen med udstødningen :)
------------
Eww ja..
-Det havde jeg ikke lige lagt mærke til, damn den er ugly den potte.. : /

Fra : Pwh

Dato : 23-02-05 08:37

Moller wrote:
> "http://www.mcnews.com.au/Testing/Suzuki/2005_gsx-r1000/page1.htm"
>
> Og sindsyge mig tænker allerede i at hvis man havde penge, så røg
> kåben af ;) og man havde en fed streetfighter ;)

Bare du starter med at fjerne udstødningen, de må da have røget hash
den dag de designede den potte

/Jens