Mc Alarmer
Fra : Rasmus Laursen

Dato : 22-02-05 21:44

Hey!

Er der nogen der har nogle erfaringer med spyball, evt. sola-larm? Er det
noget lort eller hvordan?
Jeg er kommet frem til at jeg gerne vil sikre min bike mere end med
skivelås og kæde.

Mvh
Rasmus

Fra : BadAzz

Dato : 22-02-05 23:00

Hejsa.

> Er der nogen der har nogle erfaringer med spyball, evt. sola-larm? Er det
> noget lort eller hvordan? Jeg er kommet frem til at jeg gerne vil sikre
> min bike mere end med skivelås og kæde.

Kig tilbage i gruppen, 25. Januar & 13. februar.

Mvh.
Mick

Fra : Rasmus Laursen

Dato : 23-02-05 17:04

Thx Mick!

Fra : Johnny Johansen

Dato : 23-02-05 11:05

"Rasmus Laursen" <rasmuslaursen1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget lort eller hvordan?
> Jeg er kommet frem til at jeg gerne vil sikre min bike mere end med

Hvis du er intresseret har jeg en hel nya alarm til salg jeg aldrig har fået
monteret. Den er købt hos www.louis.de og hedder KMR 214E. Med til den
følger også en pager som bibber hvis der er nogen der piller ved cyklen. Det
hele er nyt og i original indpakning med kvittering. Fra ny koster det 1035
kr og jeg sælger det for 600 kr. De som har en her på gruppen var tilfredse
med deres, men jeg har som sagt ingen erfaring da den aldrig har været
monteret.

Hilsen Johnny

Fra : Johnny Johansen

Dato : 23-02-05 11:10

> [...]
tilfredse
> med deres, men jeg har som sagt ingen erfaring da den aldrig har været

Her er et link hvor du kan se specifikationerne på den

http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10034960_englisch.pdf

Hilsen Johnny