Kaliber
Fra : Stefan

Dato : 22-02-05 15:53

Passer kaliber fra en F4 til en F3, nej vel ?

--
Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Stefan

Dato : 22-02-05 17:09

Ups det gik da lidt stærkt med at skrive, men sådan er det at køre på
Honda... ;)

Der er tale om en Honda CBR 600 F4 til en F3 model !

--
Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Studen

Dato : 23-02-05 01:05

> Ups det gik da lidt stærkt med at skrive, men sådan er det at køre på
> Honda... ;)
>
> Der er tale om en Honda CBR 600 F4 til en F3 model !

Hej Stefan
Jeg er 99% sikker på at de ikke passer sammen (forreste kalipre) Den
bagerste mener jeg kan gå på begge, men igen, hæng mig ikke op på det.

Mvh

Studen