istandsættelse af udstødning
Fra : Patrick Westergaard

Dato : 21-02-05 19:16

hej

er igang med at istandsætte min mc denne vinter og har kigget lidt på
udstødningen som efterhånden er blevet lidt rusten

planen var at bruge noget slipol til at fjerne overfladerusten og så
spraymale den bagefter, men hvad maling skal jeg bruge? det skal jo gerne
kunne holde til et par grader

mvh

Patrick

Fra : DrEnduro

Dato : 21-02-05 20:40

Brug ovnlak, det er det bedste der findes, men har endnu ikke hørt om
nogen lak, der holder 100%, med mindre du sandblæser lortet og får det
lakeret ordentligt.
Med ovnlak kommer dte til at se godt ud, det skal bare fornys hver 3-4
måned.

Hilsen Jan

Fra : Ole Hansen

Dato : 21-02-05 20:57

Patrick Westergaard wrote:

> planen var at bruge noget slipol til at fjerne overfladerusten og så
> spraymale den bagefter, men hvad maling skal jeg bruge? det skal jo gerne
> kunne holde til et par grader

Du køber noget maling, der er varmebestandigt.. F.eks. maling, der
benyttes til brændeovne.

--
Ole Hansen