Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Afsluttende debat i news:dk.admin
Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 12-05-05 12:48

Hej

Deltag i den afsluttende debat vedrørende denne gruppes deling.
Skriv om du er for eller imod, og kom med en KORT argumentation.
NRE´s sidste indlæg, bærer præg af at være blevet til en afstemning, så jo
flere der deltager, jo mere demokratisk.
Hvis du ikke har fulgt debatten, så læs nogle af indlæggene i:

Sidst men ikke mindst:

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Nyrup

Dato : 12-05-05 17:57

Jeg synes simpelt hen ikke jeg orker denne evindelige debat , fortrinsvis
startet af en bestemt person.

Jeg har tænkt mig, hvis gruppen bliver delt, at udøve civil ulydighed!
Jeg har tænkt mig at holde mig til denne nyhedsgruppe - uanset hvad
foto-emnet er, med mindre det er køb og salg og så kan denne person - og
andre - råbe og skrige lige så tosset de vil om at indlæget er
fejlpostet!!!...
Jeg vil hermed opfordre andre til det samme!!!

mvh,
Nyrup

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 12-05-05 18:29

Nyrup wrote:
> [...]
> andre - råbe og skrige lige så tosset de vil om at indlæget er
> fejlpostet!!!...
> Jeg vil hermed opfordre andre til det samme!!!

Så stem da nej ved at smide et indlæg i dk.admin, så har de der skal
afgøre sagen hørt din mening. Altså under den rigtige tråd...

/Mogens

Fra : Flemming Gram Christ~

Dato : 12-05-05 21:33

Hej Nyrup.

Jeg synes du skal lade være med det.
Hvordan kan du vide at du ikke vil genere mange mennesker.

Hvis en opsplitning bliver aktuel, så lad os give det en chance.
Vi ønsker jo alle at news fortsætter med at indeholde en vis mængde
fornuftige indlæg.

Mvh
Flemming

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 12-05-05 22:31

"Nyrup" <p(spam-fjerner)nyrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> andre - råbe og skrige lige så tosset de vil om at indlæget er
> fejlpostet!!!...
> Jeg vil hermed opfordre andre til det samme!!!

Stop, stop, der er ikke vedtaget noget endnu, og hvis der er en bare
nogenlunde normalt tænkende styregruppe, hvad jeg ved at der er, så falder
forslaget også.
Der er i øjeblikket 23 i mod forslaget og 7 for, inc. NRE.
Så kan vi også i fællesskab bruge tid på at lave et bedre oplæg, et der vil
fungere, men det bliver svært, men ikke umuligt, da der i øjeblikket er
samlet en del guldkorn i mange af de indlæg der er kommet i debatten, synd
at NRE har valgt at ignorere alle disse.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 13-05-05 07:08

Langgaard Bærbar wrote:
> Deltag i den afsluttende debat vedrørende denne gruppes deling.

Var det ikke nemmere at henvise direkte til hvor man evt. kan stemme ??

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-05 07:22

"Thomas Schreiber" <REMOVEnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Var det ikke nemmere at henvise direkte til hvor man evt. kan stemme

Det er netop henvist til, hvor du kan stemme. Styregruppen følger debatten i
trådene. Den eneste måde, du kan stemme på, er at give dit besyv med i
relevante tråde.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/14/05)

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 13-05-05 12:42

Jens Bruun wrote:
> Det er netop henvist til, hvor du kan stemme. Styregruppen følger debatten i
> trådene. Den eneste måde, du kan stemme på, er at give dit besyv med i
> relevante tråde.

Nu var der tre links i indlægget. Men pyt. Det er total uoverskueligt at
følge med i trående i admin gruppen hvis man ikke har været med fra
starten. Jeg synes NRE's idé er god, men gider ikke læse 5000 indlæg for
at få lidt indflydelse.

Tak for svaret Jens