Hvilken vej til Istrien
Fra : B.Jensen

Dato : 12-05-05 09:10

Hej
Til sommer kører familien for første gang på ferie til Istrien (Umag) i
Kroatien,hvor vi har lejet en dejlig lejlighed ved feriekomplekset Stella
Maris.
Hvilken vej er bedst/hurtigst derned. Gennem Østrig eller gennem Italien?

Birger

Fra : Jens Jensen

Dato : 20-05-05 11:17

"B.Jensen" <b_jensen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Maris.
> Hvilken vej er bedst/hurtigst derned. Gennem Østrig eller gennem Italien?

Jeg har kørt begge veje, gennem Italien var flottest - man kommer lige forbi
triest men turen gennem østrig var mere bjergkørsel og især mere golde
områder inden man kommer ud på istrien.

Jeg ville selv køre over italien.

Mvh Jens