Omformer til autoradio?
Fra : Danniboy

Dato : 12-05-05 10:28

Fås der en omformer fra Audi-stik til alm ISO-stik til autoradioer? Eller
skal jeg til at klippe i ledningerne og montere nyt ISO stik?

Fra : Roberto Saldo

Dato : 12-05-05 10:37

Danniboy wrote:
> Fås der en omformer fra Audi-stik til alm ISO-stik til autoradioer? Eller
> skal jeg til at klippe i ledningerne og montere nyt ISO stik?

De har det helt sikkert hos VAG, det koster sikkert 1000kr, men de har det.

Er det DIN-norm?

Hvad med et af disse:

<http://www.thansen.dk/products.asp?c=466530360&n=1200267214#xy>

Mvh
Roberto

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-05-05 10:51

Roberto Saldo skriver:

> De har det helt sikkert hos VAG, det koster sikkert 1000kr, men de har det.

De har svjh en meget rimelig prispolitik på sådan udstyr !.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Roberto Saldo

Dato : 12-05-05 10:58

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Roberto Saldo skriver:

> De har svjh en meget rimelig prispolitik på sådan udstyr !.

Jamen så er det bare at stoppe hos den venlige VAG-delsforhandler.
Jeg fik en ISO-adaptor til min Toyota hos forhandleren, tror den kostede en hund.
Det er noget nemmere end at lodde en ny på.

Mvh
Roberto

Fra : Danniboy

Dato : 12-05-05 11:01

> Hvad med et af disse:
>
> <http://www.thansen.dk/products.asp?c=466530360&n=1200267214#xy>

Havde støvsuget THansens side uden at finde dem...altså...men under alle
omstændigheder ser det ikke ud til de har en til min A4'er :(

Fra : Iceman77

Dato : 14-05-05 18:22

"Danniboy" skrev d. 12-05-05 10:28 dette indlæg :
> [...]
> skal jeg til at klippe i ledningerne og montere nyt ISO stik?
>
> Du kan godt være heldig at T. Hansen har det, men jeg vil ikke satse
på det. Har selv en Galant, og jeg skulle også bruge præsis det stik du
omtaler. De havde godt nok stik til Mitsubishi, men det passede ikke til
min model. Så hvis ikke de har det på Mitsubishi, må jeg hen og klippe
klistre.

http://www.kandu.dk/

Fra : Iceman77

Dato : 14-05-05 18:22

> [...]
> skal jeg til at klippe i ledningerne og montere nyt ISO stik?
>
> T. Hansen har helt sikkert stik til en audi, men du skal ikke regne
med at det passer på din model. Har selv en Galant, og skulle bruge selv
samme type stik. Købte selvfølgelig et til Mitsubishi, men men men... Så
hvis ikke de har et på Misubishi, skal jeg også til at klippe, klistre.

http://www.kandu.dk/