Er 6.000.000 ikke i overkanten for en M3?
Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 12-05-05 08:46

Ifølge BT, kører den svenske fodboldspiller Ljungberg i en BMW M3 til en
pris af seks millioner.

Er det ikke usædvanlig dyrt - selv på engelske plader.

Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : Thomas H.

Dato : 12-05-05 09:00

"Martin Rise Christensen" <martin@rise.dk> skrev i en meddelelse
> Ifølge BT, kører den svenske fodboldspiller Ljungberg i en BMW M3 til en
> pris af seks millioner.

Det er jo en journalist der har skrevet det ...den kan sikkert også køre 400
km/t og har 450 hk.

Fra : hanzen

Dato : 12-05-05 09:05

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Martin Rise Christensen" <martin@rise.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er jo en journalist der har skrevet det ...den kan sikkert også køre
> 400
> km/t og har 450 hk.

Og så er det nok incl. Briankasket, undersænket førersæde samt diverse
pornolygter.
Det koster jo.
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Brian S Jensen

Dato : 12-05-05 09:17

> [...]
> pris af seks millioner.
>
> Er det ikke usædvanlig dyrt - selv på engelske plader.

Endnu engang er det bevist at ALT hvad der står i aviserne indeholder
fejl og mangler eller er direkte forkert

Jeg har endnu tilgode at læse en artikel (som jeg kender sandheden bag)
som ikke indeholder mindst én fejl / usandhed

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-05-05 10:31

> Ifølge BT, kører den svenske fodboldspiller Ljungberg i en BMW M3 til en
> pris af seks millioner.

Står den ikke "en million"..?

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-05 11:06

On Thu, 12 May 2005 11:31:16 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Står den ikke "en million"..?

Det gør der nu - jeg mener ogstå at have set, at der stod skrevet
"seks millioner", hvilket nok er en mindre overdrivelse .
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 12-05-05 12:07

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> Det gør der nu - jeg mener ogstå at have set, at der stod skrevet
> "seks millioner", hvilket nok er en mindre overdrivelse .

Teksten i sætninger er ihvertfald sat ind med ctrl-c efterfulgt af ctrl-v så
BT læser altså løbende korrektur på deres artikler. Internettet har nogle
fordele fremfor det trykte medie for journalister der ikke lige får
researchet godt nok

--
Mvh,

Martin Rise Christensen
Work is for people that don't know how to ski..

Fra : Johnny B 2000

Dato : 12-05-05 17:35

slap nu af, det er jo ikke overdrevet, men en underdrivelse ... det er 6
mill. pund, for den er meget speciel, den er sikkert højrestyret

ring til Mogens Fog og hør hvad det koster at få flyttet rattet over i
modsatte side og i samme "moment" lige få flyttet pedalerne

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Deaster

Dato : 12-05-05 17:50

Johnny B 2000 wrote:

> slap nu af, det er jo ikke overdrevet, men en underdrivelse ... det
> er 6 mill. pund, for den er meget speciel, den er sikkert højrestyret

Øhhh, dvs. hans M3 koster ca. 72 millioner kr. ?

> ring til Mogens Fog og hør hvad det koster at få flyttet rattet over
> i modsatte side og i samme "moment" lige få flyttet pedalerne

Det tror jeg godt han lave for mindre end 72 millioner kr.
Btw. så er Mogens Fog slet ikke BMW forhandler mere.

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Johnny B 2000

Dato : 12-05-05 18:46

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Øhhh, dvs. hans M3 koster ca. 72 millioner kr. ?

skal jeg stave H U M O R for dig

> Det tror jeg godt han lave for mindre end 72 millioner kr.
> Btw. så er Mogens Fog slet ikke BMW forhandler mere.

han havde da en del af dem sidst jeg var der for 3 uger siden, men jeg kan
heller ikke se forskel på alle de modernede biler, så det var nok en SEfejl

Johnny