MSINET.OCX
Fra : Anders Lund

Dato : 28-05-01 19:15

Jeg har lavet en aplikation, den virker fint på min pc, men når jeg prøver
på andres, så siger den at MSINET.OCX mangler.

Hvad er det galt???? og hvordan ændre jeg det????

Mvh
Anders Lund

Fra : Flemming Christensen

Dato : 28-05-01 20:02

Når du kopier din app. til en anden computer, skal do også kopier MSINET.OCX
in i "system32" folderen.

eks. " c:\WINNT\system32\ "

Best Regards
Flemming Christensen
Switch Engineer

Islandssimi GSM
www.3G.is

Fra : Bo Sørensen

Dato : 28-05-01 22:05

- og så skal den også lige registreres f.eks. med regsvr32

Fra : Anders Lund

Dato : 29-05-01 08:17

øv.... kan man ikke lave det sådan at app'en selv cheker om den findes,,, ja
det skulle der jo ikke være probs ved... Men, hvordan får jeg den til
registere filen?????

Mvh

Anders Lund

Fra : Anders Lund

Dato : 29-05-01 10:04

"Bo Sørensen" <bps@worldonline.dk> wrote in message
> - og så skal den også lige registreres f.eks. med regsvr32

Det ser ikke ud til det!!! Jeg kopirede den ind i c:windows\system på min
win98-2 computer, og det virkerde fin(det gjore det ikke før)
Er der forresten et API, el jeg kan bruge til at finde brugerens system
foldert??

Mvh
Anders Lund

Fra : Morten Lund

Dato : 29-05-01 20:59

Hvis det skal laves "rigtig" så skal du lave et såkaldt installShield! Det
findes der mange forskellige programmer til! Der følger f.eks. et med til VB
nemlig "package & deployment wizard", som du kan bruge til at lave et
installationsprogam med!

Morten

Fra : Anders Lund

Dato : 29-05-01 22:30

"Morten Lund" <Mortenlund@gvdnet.dk> wrote in message
> [...]
VB
> nemlig "package & deployment wizard", som du kan bruge til at lave et

Jaa, jeg tror faktisk bare at jeg lader programmet finde system dir'en og
hvis filen ikke allerede er der,, så ligger den den der!

Mvh
Anders Lund