Vægtmærker??
Fra : Thomas & Camilla

Dato : 12-05-05 06:48

Jeg skal snart til syn med min Mitsubishi L200 Strada, og ved sidste syn fik
jeg anmærkninger om vægttavlerne, som angiver lasteevnen, det må jeg jo nok
hellere få lavet nu!!

Men hvor køber jeg disse??

Camilla, Fyn

Fra : Roberto Saldo

Dato : 12-05-05 06:49

Thomas & Camilla wrote:
> [...]
> jeg anmærkninger om vægttavlerne, som angiver lasteevnen, det må jeg jo nok

Prøv på en større tankstation.

Mvh
Roberto

Fra : David Bjergsø

Dato : 12-05-05 08:43

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> wrote in message
> Jeg skal snart til syn med min Mitsubishi L200 Strada, og ved sidste syn
> fik jeg anmærkninger om vægttavlerne, som angiver lasteevnen, det må jeg
> [...]

Jeg fik mine gratis hos min forhandler ... det er jo dem der skal sætte dem
på når du køber bilen ....

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 12-05-05 12:56

> Jeg skal snart til syn med min Mitsubishi L200 Strada, og ved sidste
> syn fik jeg anmærkninger om vægttavlerne, som angiver lasteevnen, det
> må jeg jo nok hellere få lavet nu!!
>
> Men hvor køber jeg disse??

Tankstationer, div reservedelsforhandlere og lign. Men du kan faktisk også
nøjes med at male det på siden eller lign. Der er ikke krav om at det skal
være et specielt klistermærke, det skal bare være skrevet "rigtigt".

(Jeg ved at Krogslund har dem, hvis du bor tæt på sådan en)

Thomas

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 13-05-05 06:42

Mange tak for de gode oplysninger.

Camilla

Fra : Jan

Dato : 13-05-05 08:56

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> skrev i en
meddelelse news:4282ee19$0$299$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Jeg skal snart til syn med min Mitsubishi L200 Strada, og ved sidste syn
> fik jeg anmærkninger om vægttavlerne, som angiver lasteevnen, det må jeg
> [...]

FTZ reservedele (tidligere AABC) el. en hvilken som helst forretning der
handler med bil tilbehør.

jd