Ny/nyere bil til en førstegangskøber
Fra : Ukendt

Dato : 11-05-05 19:21

Hej

Jeg er en kvinde på 28 år, som ikke har haft bil før.
Så billigt er det jo ikke i forsikrig,
Jeg skal have en ny eller nyere bil, jeg har 20.000 kr. i udbetaling, og
regner med at den samlede pris er max 110.000 kr.
Nogen der kender et godt tilbud, med lav månedlig ydelse, hvor der samtidig
er forsikring (både ansvar og kasko)?
Størrelsen på bilen er ikke afgørende, den skal bare starte hver gang *S*

Hilsen Ditte fra Randers

Fra : Mogens

Dato : 11-05-05 19:34

On Wed, 11 May 2005 20:21:05 +0200, "Ditte" <ditte-1977tamuin.dk>
wrote:

> [...]
>er forsikring (både ansvar og kasko)?
>Størrelsen på bilen er ikke afgørende, den skal bare starte hver gang *S*

Måske dette tilbud kan findes i Randers-området også:
www.skoda-hilleroed.dk/brugtebiler/?iMaerkeId=5&menu=brugt
"PRISBILLIG SKODA-FORSIKRING - Spørg om et tilbud på SKODA-Forsikring.
Du vil blive overrasket over betingelser og pris!"

www.skoda-randers.dk

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 11-05-05 19:48

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "PRISBILLIG SKODA-FORSIKRING - Spørg om et tilbud på SKODA-Forsikring.
> Du vil blive overrasket over betingelser og pris!"

Hej,

Det vil Jeg også foreslå - Skoda Randers har i øjeblikket en Fabia til ca.
100.000,- og fornuftige finansierings-muligheder. Jeg har netop selv købt
en
Octavia, som Jeg som nybegynder (1 års forsikring i eget navn) skal betale
9.900,- i forsikring for.
Topdanmark som der her er tale om, samarbejder også med Ford, Fiat,
Peugeot
m.fl.

mvh

Carsten Pedersen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : glerupYEAH.olesenRIG~

Dato : 11-05-05 19:57

> [...]
>"PRISBILLIG SKODA-FORSIKRING - Spørg om et tilbud på SKODA-Forsikring.
>Du vil blive overrasket over betingelser og pris!"

Kan kun være enig.

Man burde kunne finde en Fabia 1,4 MPI 68HK i fin stand til den pris.
Plus et par håndører i forsikring, er man fint kørende.

Hvis du kan finde en '03 model, har den også en væsentligt pænere
kabine (sort underdel).

MVH
Kent Glerup

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-05-05 20:02

Ditte skriver:

> Jeg er en kvinde på 28 år, som ikke har haft bil før.
> Så billigt er det jo ikke i forsikrig,

Vær glad for at du ikke er hankøn og under 25 !

> Jeg skal have en ny eller nyere bil, jeg har 20.000 kr. i udbetaling, og
> regner med at den samlede pris er max 110.000 kr.

Køb en brugt 1-2 år gammel bil. Se efter, hvor meget de er billigere end
en helt ny bil. Ny biler taber meget i værdi det første år. Det vil du
vel ikke betale af på ?

Jeg har selv købt en 1 år gammel Golf V og sparet omkring 40.000 kr.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-05 20:57

> Vær glad for at du ikke er hankøn og under 25 !

Er det da dyrere hvis man er hankøn? (=diskrimination)
Mvh Lars

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-05-05 21:10

F O L skriver:

> Er det da dyrere hvis man er hankøn? (=diskrimination)

Jeps

Fra : phk

Dato : 12-05-05 06:46

> [...]
> vel ikke betale af på ?
>
> Jeg har selv købt en 1 år gammel Golf V og sparet omkring 40.000 kr.

I forhold til hvad?

Du kan sagtens få en spritny Golf V 20.000 kr. under nyprisen og der kan
sagtens være udstyrsforskelle på en 1 år gammel bil og en spritny.

Og når du køber en spritny bestemmer du selv udstyrslisten ...

Der har netop i pressen været advarsler imod at købe nyere brugte biler
fordi det er en fordel at købe en spritny.

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-05-05 07:56

phk skriver:

> I forhold til hvad?

I forhold til en ny fra nuværende prisliste, med og modregnet
forskelle i udstyr (+ aircon, + aftageligt træk, - fartpilot), dog er
værdien af 17" BBS fælge ikke fuldt indregnet (hvilket jeg alligevel
ville have invsteret i).

> Du kan sagtens få en spritny Golf V 20.000 kr. under nyprisen og der kan
> sagtens være udstyrsforskelle på en 1 år gammel bil og en spritny.

Kan man presse 20 kkr af listeprisen ???

> Og når du køber en spritny bestemmer du selv udstyrslisten ...

Ja ja, men med udvalget af brugte gør jeg også....

> Der har netop i pressen været advarsler imod at købe nyere brugte biler
> fordi det er en fordel at købe en spritny.

Hvor ?
Jeg har ikke set nogle der har været berettiget.

Men igen, hvad er værditabet på det første år på en bil ?

Fra : Mogens

Dato : 12-05-05 15:56

On Thu, 12 May 2005 08:56:15 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Kan man presse 20 kkr af listeprisen ???

Sammenlign nedenstående med nyvognslisten på bilbasen:
www.lindholmbiler.dk/nyebiler/hent_ny.asp
MEN der er tale om gamle nye biler med evt. "gamle" motorer!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-05-05 16:08

Mogens skriver:

> Sammenlign nedenstående med nyvognslisten på bilbasen:
> www.lindholmbiler.dk/nyebiler/hent_ny.asp
> MEN der er tale om gamle nye biler med evt. "gamle" motorer!

Kan de levere en golf ?
(NEJ, har prøvet)

Fra : Mogens

Dato : 12-05-05 22:26

On Thu, 12 May 2005 17:07:42 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Kan de levere en golf ?

De kan leverer en Seat -> dét må være ligeså "godt..."

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-05-05 05:16

Mogens skriver:

> De kan leverer en Seat -> dét må være ligeså "godt..."

Ikke i følge listen. Men VW shuttle.

Igen, det er overskudsbiler der ikke kunne sælges andre steder. Så som
Per skriver, så er det svært selv at vælge udstyrsniveau.....

Fra : Mogens

Dato : 13-05-05 05:33

On Fri, 13 May 2005 06:15:43 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Ikke i følge listen.

Næh, men ifølge en mail, jeg har fået fra Lindholm biler !

Fra : Mogens

Dato : 13-05-05 05:45

On Fri, 13 May 2005 06:32:39 +0200, Mogens
<nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote:

>Næh, men ifølge en mail, jeg har fået fra Lindholm biler !

I mailen står der nævnt, at jeg kan køre ud at se på, hvilken bil jeg
ønsker. Efterfølgende kan jeg fortælle dem, hvad det er jeg ønkser
(model/udstyr), for at de så kan sælge mig den !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-05-05 06:36

Mogens skriver:

> I mailen står der nævnt, at jeg kan køre ud at se på, hvilken bil jeg
> ønsker. Efterfølgende kan jeg fortælle dem, hvad det er jeg ønkser
> (model/udstyr), for at de så kan sælge mig den !

Undtagen en Golf V

Så du tager altså ud til de forhandlere der har den hjemme, prøvekører
vælger udstyr osv og så tager du fat i Lindholm biler og får dem til
at importere en ?

_Usmageligt_ !

Fra : Mogens

Dato : 13-05-05 16:13

On Fri, 13 May 2005 07:36:10 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>_Usmageligt_ !

Man kunne jo sige det samme om een, der shopper mellem forhandlerne.
Hvor går grænsen?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-05-05 16:29

Mogens skriver:

> Man kunne jo sige det samme om een, der shopper mellem forhandlerne.
> Hvor går grænsen?

Det der er over grænsen.
Det ses også af mange i HiFi branchen, men dem der gør det, ønsker jo
ikke på længere sigt at have mulighed for at se varen, inden de køber !