Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder - og gamle
Fra : Ole Larsen

Dato : 11-05-05 18:57

Som et beskedent islæt, nye billeder (og let ændret design) på min side
(link for neden)

Følgende link bringer dig ind hvor der er flest af de nye

http://home.tiscali.dk/muggler/03/pages/01050515b-wa.htm

http://home.tiscali.dk/muggler/02/pages/1704200518a.htm

http://home.tiscali.dk/muggler/04/pages/2304200505a.htm

Kommentarer velkomne,

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (11.maj.2005) design og nye billeder på:

Fra : Holst

Dato : 11-05-05 19:27

Ole Larsen wrote:

> http://home.tiscali.dk/muggler/04/pages/2304200505a.htm
>
> Kommentarer velkomne,

Kunne have været et godt billede, men snavset i bunden af bassinet og
lamperne langs bassinkanten ødelægger efter min mening billedet. Men det
er jo ikke rigtig noget, du kan gøre noget ved. Jo, du kunne
selvfølgelig have stukket hånden i bassinet og fjernet affaldet.

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-05-05 19:53

Holst wrote:

> [...]
> er jo ikke rigtig noget, du kan gøre noget ved. Jo, du kunne
> selvfølgelig have stukket hånden i bassinet og fjernet affaldet.

Ja, sådan ser der ud i en by (det er et springvand i enden af
Kongensgade, Odense) Man kunne sikkert klone det væk, meeen..

Og tak for din kommentar

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 12-05-05 09:04

Ole Larsen wrote:
> Som et beskedent islæt, nye billeder (og let ændret design) på min side
> (link for neden)

Der er kun et godt billed og det er det her
http://home.tiscali.dk/muggler/03/pages/05050507b-w.htm

og dog synes jeg det er for centeret efter min smag.

Resten er knipserier.

Tommy

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-05-05 14:58

Tommy Hjorth wrote:

> Resten er knipserier.
>

> Tommy

Hva ba, prøver du at gøre NRE rangen stridig ;-o

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 12-05-05 17:04

Ole Larsen wrote:

> Hva ba, prøver du at gøre NRE rangen stridig ;-o

Nej-nej jeg er bare ikke til impressornisime i sort/hvid

Tommy

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-05-05 17:54

Tommy Hjorth wrote:

> Nej-nej jeg er bare ikke til impressornisime i sort/hvid

Nåååh ja, det er klart.
Og tak - impressionisme - det er et stort ord.

Fra : Michael Bothager

Dato : 12-05-05 19:53

Ole Larsen wrote:
> [...]
> (link for neden)
>
> Følgende link bringer dig ind hvor der er flest af de nye

Interssant billede, men jeg savner lidt tegning i himmelen og toppen af
træet. Sådan som himmelen kridter lige nu så trækker det meget ned i
oplevelsen. Toppen af træet, og lidt mere af træet til højre vil give en
bedre balance imho.

> http://home.tiscali.dk/muggler/02/pages/1704200518a.htm
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/04/pages/2304200505a.htm

Min favorit af de 3 billeder, meget suggestivt. Hvis du har fået det
pastelagtige skær i selve optagelsen, så er det sejt. Jeg vil da gerne
høre hvordan du har gjort lige præcis den detalje.

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-05-05 21:07

Michael Bothager wrote:

> [...]
> træet. Sådan som himmelen kridter lige nu så trækker det meget ned i
> oplevelsen. Toppen af træet, og lidt mere af træet til højre vil give en

Ja, så må jeg tage det om, så toppen kommer med ;-o. Himlen kridter lige
netop ikke, kan du se imod rammen, men den er for lys. Jeg prøvede at
lave den mørkere, men det gik ikke. Må derover en dag med skyer.

> Min favorit af de 3 billeder, meget suggestivt. Hvis du har fået det
> pastelagtige skær i selve optagelsen, så er det sejt. Jeg vil da gerne
> høre hvordan du har gjort lige præcis den detalje.

En action der hedder midnight, jeg har skruet lidt på. Den er bl. a.
spec. derved at der er lidt blur i en lys kanal/lag.
Hvis det er xxxxx18a du tænker på, er det en omsætning fra farve i
channel mixer

Tak for din kommentar