Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotobutik i Los Angeles??
Fra : Jan Kristensen

Dato : 11-05-05 18:46

Hej NG

jeg skal til Los Angeles til sommer. Findes der nogle foto-shop a la
http://www.bhphotovideo.com/ i LA.

Mvh

Jan

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : zczc

Dato : 11-05-05 23:33

"Jan Kristensen" <no-spam-vang@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> jeg skal til Los Angeles til sommer. Findes der nogle foto-shop a la
> http://www.bhphotovideo.com/ i LA.
>
> Mvh

Det fortalte du også for fire dage siden.

Fra : Mikkel Wied

Dato : 13-05-05 20:56

"Jan Kristensen" <no-spam-vang@image.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mvh
>
> Jan

> Den har indtil videre sparet mig for at få 1872 spam-mails.

Hej Jan

En lille søgning på Google efter "photo equipment los angeles" giver
adskillige muligheder.
Denne her er klart en af de bedre - Siden har info om 186 butikker med den
type udstyr, så er der da noget at vælge imellem:
http://losangeles.citysearch.com/yellowpages/directory/losangeles/280/514/page1.html

Go' tur

Mvh.
Mikkel

Fra : Jan Kristensen

Dato : 14-05-05 05:48

> [...]
den
> type udstyr, så er der da noget at vælge imellem:

Hej Mikkel

tak for hjælpen