Afmontere midterkonsol i Passat '99
Fra : JorgenJ

Dato : 11-05-05 17:51

Jeg skal til at montere navigationsudstyr. Hvordan afmonterer man det panel,
som sidder rundt om radioen og varmeapparatet? Jeg har skruet de 2 torx
skruer under radioen ud, men der er noget som sidder fast foroven.
Mvh Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-05 19:59

> Jeg skal til at montere navigationsudstyr. Hvordan afmonterer man det
> panel, som sidder rundt om radioen og varmeapparatet? Jeg har skruet de 2
> torx skruer under radioen ud, men der er noget som sidder fast foroven.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener, jeg har haft sådan en skilt ad, men
prøv at kigge her:
http://www.passat3b.de/tips.php

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-05 20:02

"JorgenJ" <jorgenj@dontthinksotdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal til at montere navigationsudstyr. Hvordan afmonterer man det
> panel, som sidder rundt om radioen og varmeapparatet? Jeg har skruet de 2
> torx skruer under radioen ud, men der er noget som sidder fast foroven.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener, jeg har haft sådan en skilt ad uden
problemer.

Fra : JorgenJ

Dato : 11-05-05 20:19

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message

> "JorgenJ" <jorgenj@dontthinksotdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg er ikke helt med på hvad du mener, jeg har haft sådan en skilt ad uden
> [...]
Mange tak. Nr 12 viste hvad jeg havde brug for.
Mvh Jørgen