Alenehest -afslutningen på en historie og ~
Fra : Malene P

Dato : 09-04-05 12:02

Efter nogle dage med min bekendtes alenehest på prøve, har en ny ejer nu
købt ham og den selskabspony, han har gået sammen med i 1½ år. Udover lidt
forsømt hovpleje og mangel på ridning, er han i god stand og værd at bygge
videre på, mener både dyrlæge og den nye ejer -og jeg er helt enig. Jeg var
med ude for at se, hvordan isbassen og ponyen skulle opstaldes og der går i
forvejen 2 isbassehopper og en enkelt shetlænder -og det ser rigtigt godt
ud. Der er både plads og læ og aftale med en fornuftig nabopige om at se til
hestene. Min bekendte er selvfølgelig glad over at være sluppet af med sit
fejlkøb til et godt hjem og jeg er også glad for ikke at skulle købe dem af
hende -vi HAR faktisk heste nok lige nu. Men bortset fra den "happy ending",
er det nok også på tide at forlade gruppen efter at have oplevet, at mine
indlæg alt for ofte resulterer i sure opstød eller endog direkte
personangreb -ikke pga af det, jeg skriver, men pga måden jeg skriver det
på. Så ud over denne tråd, er jeg ude af denne gruppe et stykke tid fra nu
af. Håber dog at i alle vil følge "Anet"'s eksempel og have de alt for mange
stakkels aleneheste i tankerne, når i i fremtiden råder fremtidige
hesteejere.

Malene P