???
Fra : Christina Jensen

Dato : 08-04-05 18:46

Hejsa, er der nogen grund til at der ikke bliver svaret?

Fra : Malene P

Dato : 08-04-05 19:26

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa, er der nogen grund til at der ikke bliver svaret?

På hvad??????

Malene P

Fra : Anet

Dato : 08-04-05 21:26

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På hvad??????
>
> Malene P

(klip)

Måske hører dit indlæg til i en anden gruppe måske mere under køb salg og så
kan halvpart nok høre derind under tror jeg.
prøv evt. gruppen dk.marked.privat.dyr.hest

--
Hilsen
Annette

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 11-04-05 07:58

Christina Jensen wrote:
> Hejsa, er der nogen grund til at der ikke bliver svaret?

Måske at der ikke er nogen "til stede" i denne gruppe, der kan hjælpe dig?

-dennis