Sonax Polish ??
Fra : Dalle

Dato : 11-05-05 09:50

Hejsa

Jeg har købt noget Sonax Extreme Polish 2 som jeg vil give min bil en kærlig
behandling med.
Men hvordan smøres det på, jeg tænker på om man smører et område ind, lader
det side 10-20 min og så gnider det helt ind eller om man bare gnider det
ind fra starten.
Hvilke svampe/klude bør man bruge, bør man smøre ind med en klud og gnide
helt ind med en anden osv...

Mvh

Jan

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 11-05-05 13:47

"Dalle" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind fra starten.
> Hvilke svampe/klude bør man bruge, bør man smøre ind med en klud og gnide

Jeg tænkte at jeg kunne henvise dig til en vejledning på
http://www.sonax.dk/. Her faldt jeg over følgende sætning: "Det betaler sig
at læse brugsanvisningen (på bagsiden af emballagen) - og følge den - så
kommer man lettest til målet.". Så inden jeg bruger mere tid på at finde en
vejledning til dig er jeg nødt til at spørge om du har læst den vejledning
der er på emballagen?

Desuden kan du med fordel søge tilbage i denne gruppe hvor emnet har været
diskuteret mange gange indenfor de seneste par måneder.

Mvh
Claus