Hvilke fordele har jeg med Word2003 i forh~
Fra : Salva

Dato : 11-05-05 07:49

Jeg har en bruger som ikke er meget for at få opgraderet sin Word XP til
2003 versionen og det give lidt mere arbejde til personen der administrere
installationen af officepakken.

Er der nogle helt klare fordele ved at arbejde med Word 2003? Er der nogen
funktioner som er supersmarte?

Vi arbejder i et server 2003/Exchange2003 miljø med Sharepoint 2003

-Salva

Fra : Anette

Dato : 13-05-05 09:43

> Er der nogle helt klare fordele ved at arbejde med Word 2003? Er der nogen
> funktioner som er supersmarte?

> Vi arbejder i et server 2003/Exchange2003 miljø med Sharepoint 2003

Lige præcis Sharepoint er væsentlig bedre integreret med Office2003 end
OfficeXP er - det kunne være et argument. Ellers ikke de helt store
forskellige/gevinster inde i selve Word.

Mvh Anette

Fra : Salva

Dato : 13-05-05 22:45

> Lige præcis Sharepoint er væsentlig bedre integreret med Office2003 end
> OfficeXP er - det kunne være et argument. Ellers ikke de helt store
> forskellige/gevinster inde i selve Word.

Ja, det er også der jeg oplever de fleste fordele + arbejdsområde.
-salva