Skal have lagt fliser. Hvem gør det godt o~
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 10-05-05 21:50

I et "momsfritaget" område i Ølstykke er vi 2 (genboer)
derskal have lagt fliser. Problemet er at ingen kan fortælle
os hvem der kan gøre dette arbejde godt, billigt og på
"jysk". Gode forslag og referencer modtages.
Sammenlagt over 300 m2.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Lars

Dato : 10-05-05 23:08

On Tue, 10 May 2005 22:49:31 +0200, Andersen (3650) wrote:

> [...]
> os hvem der kan gøre dette arbejde godt, billigt og på
> "jysk". Gode forslag og referencer modtages.

Mener du godt nok, at folk i dette forum skal skrive anbefalinger på
folk, der er gode til at lægge sorte fliser?
Du er godt nok optimist.

/Lars

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 11-05-05 17:08

"Lars" <larso@spymac.com> skrev i en meddelelse
> On Tue, 10 May 2005 22:49:31 +0200, Andersen (3650) wrote:
> Mener du godt nok, at folk i dette forum skal skrive anbefalinger på
> folk, der er gode til at lægge sorte fliser?
> Du er godt nok optimist.

Jeg havde nok forventet at folk kunne bruge min mail adresse,
som også er med i det oprindelige indlæg.

Fra : Armand

Dato : 11-05-05 20:57

Andersen (3650) wrote:
> "Lars" <larso@spymac.com> skrev i en meddelelse

> Jeg havde nok forventet at folk kunne bruge min mail adresse,
> som også er med i det oprindelige indlæg.

Det plejer også at virke. Jeg har haft succes i flere tilfælde dermed
Men sker der ikke noget så nytter det derimod ikke at rykke

--
Armand.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 11-05-05 00:29

<virkerikke@nospam.dk> wrote:

> [...]
>os hvem der kan gøre dette arbejde godt, billigt og på
>"jysk". Gode forslag og referencer modtages.

Prøv TS i Ballerup på tlf. 44870444