Kristiansand
Fra : Bock

Dato : 10-05-05 20:23

Hej

Er der en af jer som har positionen på M426 ?

mvh Lars

Fra : Henrik

Dato : 12-05-05 16:02

Jeg har netop været i Norge og dykket på M426. Desværre har jeg ikke
positionen, men vi efterlod en bøje på vraget (en lille hvid fender), så det
skulle være muligt at finde vraget, selv uden en præcis position.

OneOcean på Dvergnestangen har tilsynelandende påtaget opgaven at holde
bøjerne ved lige, og sagde, at man vil erstatte fenderen med en dunke
(eddike dunke) hvorpå navnet på vraget står skrevet. Da vi nu var igang,
satte vi også en bøje på Tom B.

/Henrik

Fra : Bock

Dato : 20-05-05 18:25

Vi fandt eddikedunken og havde et dejligt dyk !

/Lars

Fra : Henrik

Dato : 22-05-05 08:54

Godt at høre, at I dels havde et godt dyk, men også at vragene stadig var
markeret...

/Henrik

Fra : Ole Nielsen

Dato : 24-05-05 12:54