Kan det betale sig, Lakkonservering....
Fra : Michael

Dato : 10-05-05 18:09

Hejsa Gruppe
Jeg står og skal investere i en ny bil og kan se at man kan vælge at "få" (læs
købe lakkonservering på bilen.
Kan dette betale sig og hvad er lakkonservering egentlig.??
Hilsen
Michael

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.163.4.121)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 10-05-05 18:31

> Jeg står og skal investere i en ny bil og kan se at man kan vælge at "få"
> (læs
> købe lakkonservering på bilen.
> Kan dette betale sig og hvad er lakkonservering egentlig.??

Nej - det kan ikke betale sig - rent økonomisk.

Men det kan betale sig selv at lakforsegle/vokse den med regelmæssige
mellemrum.

Jeg vil mene, at to gange om året er passende.

/Jan W Nielsen

Fra : Basil

Dato : 10-05-05 19:35

Michael wrote:
> [...]
(læs
> købe lakkonservering på bilen.
> Kan dette betale sig og hvad er lakkonservering egentlig.??

Når man, som jeg, ikke gider vaske bil, så hjælper det med at holde den ren.
Skidtet kan ikke rigtig sidde fast, så bilen ligner IKKE en gammel
container.
Kai