Udstyr i Jeep Cherokee 2.5 TD
Fra : Grønne

Dato : 10-05-05 17:30

Udstyr i Jeep Cherokee 2.5 TD

Hej Alle, håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt !

Jeg går og drømmer lidt om en Jeep Cherokee 2.5 TD fra 1994-1997, men for at
den skal være til at betale skal jeg vist et smut til Tyskland og hente den.
Det er så her problemet opstår, dels er midt tysk ikke så godt og dels så er
ikke alle forhandlere lige venlige til at skrive så meget.

Det jeg døjer lidt med er det forskellige udstyr modeller. Jeg kan se at
nogen har både klima, læder, elruder, centerspær og spær på bagakslen. Men
hvad er standart og hvad er ekstraudstyr ?

Jeg ville frygtelig gerne ha klima/aircon og så ville spæret og læderkabinen
være kanon når den en gang efter lidt ombygning kommer ud i terrænet !

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt på vej

Men Venlig Hilsen

Grønne

Fra : Claus Og Helle

Dato : 10-05-05 17:52

Køb en limited så er der det hele i

--
Jeep Grand Cherokee Limited 2,5TD

Fra : sailor99

Dato : 10-05-05 21:44

> [...]
at
> den skal være til at betale skal jeg vist et smut til Tyskland og hente

Halløj!

Du kan evt. prøve at kontakte Poul Møller i Rødekro,
tlf. 74 66 11 33, og fortælle ham om dine drømme.
Han har gode forbindelser i Tyskland! Og det skader ikke, hvis du hilser fra
mig (tror jeg da).

Mvh
Georg