Opbevaring af bil?
Fra : Brizz

Dato : 10-05-05 16:22

Hvor kan man få opbevaret sin bil sikkert og nogen lunde billigt i et års
tid? gerne på sjælland!

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Thomas

Dato : 10-05-05 17:07

> Hvor kan man få opbevaret sin bil sikkert og nogen lunde billigt i et
> års tid? gerne på sjælland!

Jeg kender et sted, men hvad betegner du som billigt?

--
Thomas Krath

Fra : Brizz

Dato : 10-05-05 17:23

> Jeg kender et sted, men hvad betegner du som billigt?

Aner det ikke... for jeg ved ikke hvad sådan noget skal koste...det kommer
vel også an på forholdende.

Men du kan evt maile nærmere info på brian snabela gronaerten prik dk

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Thomas

Dato : 10-05-05 18:57

> Aner det ikke... for jeg ved ikke hvad sådan noget skal koste...det
> kommer vel også an på forholdende.

300 kr. pr. md. i aflåst garage.

--
Thomas Krath

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-05-05 19:10

Hej!

Thomas wrote:

> 300 kr. pr. md. i aflåst garage.

Hvor henne i landet er der tale om? Gerne byen :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Thomas

Dato : 10-05-05 20:57

> Hvor henne i landet er der tale om? Gerne byen :)

Omkring Ballerup...

--
Thomas Krath

Fra : Brizz

Dato : 10-05-05 22:53

> Omkring Ballerup...

Lyder ikke tosset. Er det et sted man kan komme til? for har planer om der
skal komme en i ny og næ der skal lufte motoren lidt engang imellem.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Thomas

Dato : 11-05-05 16:54

> Lyder ikke tosset. Er det et sted man kan komme til? for har planer
> om der skal komme en i ny og næ der skal lufte motoren lidt engang
> imellem.

Jep.... send en mail hvis det har interesse.

--
Thomas Krath

Fra : Brizz

Dato : 11-05-05 17:04

> Jep.... send en mail hvis det har interesse.

Det kan det have. Afventer tilbagemelding fra en anden. Hvor lang tid skal
der bruges inden det kan sættes i værk?

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-05-05 00:05

Hej!

Thomas wrote:

> Omkring Ballerup...

Damn, havde håbet du ville sige Birkerød bag kirken

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-05-05 21:58

> Damn, havde håbet du ville sige Birkerød bag kirken

Bilen skal da ikke have en hvid etværelses.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-05-05 23:40

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev

> Bilen skal da ikke have en hvid etværelses.

Var der nogen der sagde rustvogn?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-05-05 08:31

Hej!

Uffe Bærentsen wrote:

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Bilen skal da ikke have en hvid etværelses.

Hvis den ellers stod aflåst kunne de holde ceremonier henover den...

--
Mvh, Kim Voss Schrader