Udstødning til golf 3
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 09-05-05 16:47

Hejsa Gruppe

Udstødningen på min golf 3 fra 94 er gået i stykker, nærmere røret til
bagpotten har sluppet sit fæste.

Den bagerste del (fra kat'en oog bagud) blev skiftet for ca 5 år siden. Alt
det andet på udstødningssystemet ser ret hærget og rustet ud, så jeg tror at
det er det hele der skal skiftes (lyder vel ikke urimeligt på en 10 år
gammel bil ?).

Nu kommer det store spørgsmål så: hvor er det billigst at få skiftet det ?
er det hos deciderede "udstødningsfirmaer" (quickpot, nordisk dæk service,
....) eller er prisen hos den alm mekaniker ca den samme ?

Jeg arbejder tæt ved den tyske grænse.
Er der nogen der har erfaring med prisniveauet på et udstødningssystem i
tyskland ? om det evt er så meget billigere det er værd at køre efter (ca 30
km) og i givet fald hvilke kan så anbefales ?

På forhånd tak
Michael

Fra : ThomasB

Dato : 09-05-05 18:09

"news.cybercity.dk" <---@---.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tyskland ? om det evt er så meget billigere det er værd at køre efter (ca
> 30 km) og i givet fald hvilke kan så anbefales ?

Kig her:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&c2coff=1&threadm=410e5227%240%24200%24edfadb0f%40dread16.news.tele.dk&rnum=2&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%3D%26c2coff%3D1%26q%3D2ma2.dk%2Btyskland%26meta%3Dgroup%253Ddk.*

Jeg sparede 3100 på en gasspjælds-et-eller-andet og en bagpotte i Tyskland -
kostede 2600,- i Tyskland og 5700,- i dk. Inkl montering selvfølgelig.