Erfaring med Din Bilpartner i Birkerød?
Fra : Line

Dato : 09-05-05 16:28

Hej

Er der nogen som har erfaringer med Din Bilpartner i Birkerød, gode som
dårlige?

Jeg har en Citroen som skal til service og vil gerne noget billigere end det
autoriserede Citroen værksted.
Kan i ellers anbefale nogen i Hillerød, Birkerød området?

Hilsner
Line

Fra : Peter Weis

Dato : 09-05-05 17:11

Line wrote:

> Jeg har en Citroen som skal til service og vil gerne noget billigere end det
> autoriserede Citroen værksted.
> Kan i ellers anbefale nogen i Hillerød, Birkerød området?

Jeg kan anbefale Domino i Allerød. Mester er franskmand og kan "tale"
med Citroenerne.

mvh
Peter

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-05-05 16:00

Peter Weis wrote:

> Jeg kan anbefale Domino i Allerød. Mester er franskmand og kan "tale"
> med Citroenerne.

Wow... en "Citroenvisker" :)

> mvh
> Peter

Lars B

Fra : Peter Weis

Dato : 10-05-05 17:13

Lars Jensen wrote:

> Wow... en "Citroenvisker" :)

Ja, Citroen har i mange år været udstyret med viskere både for og bag

mvh
Peter