Wundermiddel til bilens lak
Fra : Nielsen

Dato : 08-05-05 22:10

Hej NG

For ca 2-3 år siden så jeg på TV-shop eller noget lign., at man kunne købe
et smøreprodukt man polerede sin bil med så den kunne modstå ild, 40 minus
grader og vandet løb bare af den og den stod som ny hver eneste dag.
Var og er det bare fup og fidus eller er der noget om det?
Kan i huske hvad produktet hed?

Vh Nielsen

Fra : Gismo

Dato : 09-05-05 00:35

Nielsen wrote:
> [...]
> ild, 40 minus grader og vandet løb bare af den og den stod som ny
> hver eneste dag. Var og er det bare fup og fidus eller er der noget om

Kunne det være Perloplast, jeg har ikke prøvet med ild, og er ikke
sikker på det har været -40 grader, men bilen bliver flot bare ikke
ret længe.
Bruger Ultragloss på en sort bil den bliver rigtig flot og holder ca. 1 år
den får dog et grå skær da der er meget kalk i vandet hvor jeg bor.

Gismo.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-05-05 10:09

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Bruger Ultragloss på en sort bil den bliver rigtig flot og holder ca. 1 år
> den får dog et grå skær da der er meget kalk i vandet hvor jeg bor.

Så skal man bruge regnvand fra en tønde

--
mvh / regards

Christian

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 09-05-05 06:31

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> grader og vandet løb bare af den og den stod som ny hver eneste dag.
> Var og er det bare fup og fidus eller er der noget om det?

Det var vist "Liquid Lustre"

Jeg har aldrig prøvet produktet, men reklamerne var sjove. Jeg husker også
en reklame hvor de skød med en laser på bilen uden der skete noget. Det er
jo meget handy hvis man nu ejer en X-wing eller lignende

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke