Ratslør Starcraft
Fra : Mendoza

Dato : 08-05-05 17:30

Hej alle....

Har lige købt en Chevy Starcraft i går. Fed bil at køre i, men jeg synes der
er lidt rigeligt ratslør. Er det noget et almindeligt hjulcenter kan
chekke/ordne, eller skal man på "amerikanerværksted"? Jeg bor i Nyborg, er
der evt. nogen der kender et værksted her omkring? Bilen er synet 1/3 og fik
monteret nye styrekugler. Er der andet der kan være årsag til ratslør?

Mendoza

Fra : kursisten

Dato : 09-05-05 18:22

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fik
> monteret nye styrekugler. Er der andet der kan være årsag til ratslør?

Chevy'en har snekkestyring og må derfor godt have lidt slør - er det for
meget kan det justeres, hvis du ikke har mod på det selv , så kør til USA
Autodele i Odense - Tlf . 65959080
--
Brian Sørup
fra Metalskolen i Holstebro

Fra : Mendoza

Dato : 09-05-05 22:25

kursisten wrote:

> Chevy'en har snekkestyring og må derfor godt have lidt slør - er det
> for meget kan det justeres, hvis du ikke har mod på det selv , så kør
> til USA Autodele i Odense - Tlf . 65959080

Tak for tippet... Er det svært at justere selv? Ellers må jeg en tur til
Odense...

Mendoza.

Fra : brian sørup

Dato : 10-05-05 19:53

> Tak for tippet... Er det svært at justere selv? Ellers må jeg en tur til
> Odense...

Der er svjh. 2 justerskruer på styrehuset - få fat i en Haynes manual, der
er proceduren beskrevet.
--
Brian Sørup