Autoradio til Ford Fiesta
Fra : Hr. Bøg

Dato : 08-05-05 13:19

Hej

jeg har en lille Ford Fiesta fra 1995 hvor radioen ikke længere virker (har
tastet forkert kode efter at værkstedet har haft strømmen koblet fra).. Nå
men jeg havde så en gammel Blaupunkt radio liggende, men på denne passer
stikket ikke.

Spørgsmålet er så: Kan man købe et adapterstik, således at jeg let kan
montere en ganske alm. autoradio?? (tænker på de billige som der reklameres
med overalt, eller evt. min gamle blaupunkt som ikke fejler noget..)

Fra : Jacob Søgaard

Dato : 08-05-05 13:33

Hej lidt off topic har jeg en meget ny rep håndbog fra haynes (Ford
Fiesta 89-95 model) til salg hvis du eller er interesseret ?

/Jacob

Fra : Hr. Bøg

Dato : 08-05-05 13:50

"Jacob Søgaard" <area51derby@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej lidt off topic har jeg en meget ny rep håndbog fra haynes (Ford
> Fiesta 89-95 model) til salg hvis du eller er interesseret ?

Lidt et sidespor må man sige.. Men ellers tak for tilbudet. Er ikke den
store mekanikker så den har jeg vist ikke brug for.

Fra : Christian Flasche

Dato : 08-05-05 15:41

">
> [...]
reklameres
> med overalt, eller evt. min gamle blaupunkt som ikke fejler noget..)

Mon ikke sådan en passer?
http://www.thansen.dk/product.asp?c=463994029&n=1200267214&pn=1307626286

--
Hilsen Christian

Fra : Hr. Bøg

Dato : 08-05-05 17:11

"Christian Flasche" <chr.flasche@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Mon ikke sådan en passer?
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=463994029&n=1200267214&pn=1307626286

takker - det ser ud som om det er det helt rigtige..