Fælge til Lada Samara - HJÆLP !
Fra : Peter Olesen

Dato : 08-05-05 12:27

Hej i NG.

Mine Samarafælge er totalt rustet væk, og jeg skal bruge 4 nye.

Jeg vil gerne vide, hvilke bilmærker der bruger lign fælge der matcher
Lada´s mål.

Jeg fik engang for længe siden her i NG, et link til et skema, hvori man
kunne se alverdens bilmærkers fælgspecifikationer. Er der nogen der kan
sende mig det skema ?

Hilsen

Peter i Hammel.

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-05-05 12:46

Peter Olesen - haurumFJERNDETTE@adr.dk
jHmfe.170$T74.149@news.get2net.dk
skrev følgende:
> [...]
>
> Jeg fik engang for længe siden her i NG, et link til et skema, hvori
> man kunne se alverdens bilmærkers fælgspecifikationer. Er der nogen

Søg på "boltcirkel" på google.

--
Martin Petersen

Fra : Brian

Dato : 08-05-05 13:57

Peter Olesen wrote:

> Mine Samarafælge er totalt rustet væk, og jeg skal bruge 4 nye.
>
> Jeg vil gerne vide, hvilke bilmærker der bruger lign fælge der matcher
> Lada´s mål.

http://www.nysynet.dk/hjuldata.htm

/Brian