Tuning
Fra : Lars

Dato : 08-05-05 00:35

Hej er der nogle der kender denne her
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17872097
har den overhovet nogen effekt.

mvh.Lars

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-05-05 00:44

"Lars" <nospam@hit.com> skrev i en meddelelse
news:427d50ba$0$89792$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Hej er der nogle der kender denne her
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17872097
> har den overhovet nogen effekt.

Det har den, den gør sælger rigere.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 08-05-05 00:54

>> Hej er der nogle der kender denne her
>> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17872097
>> har den overhovet nogen effekt.
>
> Det har den, den gør sælger rigere.
> --
Årrh hold nu op, hans tegnebog bliver lettere, det må da give LIDT??? ;)).

Fra : Aksel

Dato : 08-05-05 00:56

"Lars" <nospam@hit.com> skrev i en meddelelse

> Hej er der nogle der kender denne her
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17872097
> har den overhovet nogen effekt.
>
> mvh.Lars

Der står ikke et ord om hvad den er beregnet til, og sælgeren lover ikke
noget som helst.

Det ligner en effektmodstand hvor der er klæber et mærke på toppen.

Hilsen Aksel

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-05-05 07:43

Aksel skriver:

> Det ligner en effektmodstand hvor der er klæber et mærke på toppen.

Det er godt nok de dyreste effektmodstande jeg har set længe, men 60
stks solgt for i alt 33kkr er en fed fortjeneste.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-05-05 07:35

> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17872097
> har den overhovet nogen effekt.

Nej, den har ingen effekt.

Helt grotesk som der stadig sælges den slags skrammel.

I 70´erne (har jeg hørt) var det meget moderne at sælge alverdens
vidundermidler på sprayflaske.

- Bliv stærkere - sprøjt Supermands-spray på armmusklerne, og MÆRK hvordan
du bliver stærkere efter få minutter.

- Nyt fra USA - vær den første, der kommer legende let til superkræfter -
Supermands-spray har gået sin sejersgang over hele USA, hvor kunderne er
vilde med Supermands-spray..

"Jeg blev stærk som en bjørn - jeg anbefaler det til alle", siger denne
tidligere verdensmester i vægtløftning..

Supermands-spray - nu også i Danmark - køb den før din nabo.".

Helt grotesk..!

/ Jan W Nielsen

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 13-05-05 07:06

Jan W Nielsen wrote:

> Supermands-spray - nu også i Danmark - køb den før din nabo.".
>
> Helt grotesk..!

Du er bitter fordi det ikke virkede på dig?!?

--
Hygge..
Thomas

Fra : John Sahl

Dato : 13-05-05 07:28

Thomas Strandtoft wrote:

> Du er bitter fordi det ikke virkede på dig?!?

Jeg tror det er fordi det virkede bedre på kæresten end på ham selv

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 13-05-05 16:14

> Du er bitter fordi det ikke virkede på dig?!?

Ha-ha... )

Det eneste, der bider på mig, er kryptonit..

/Jan W Nielsen

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 15-05-05 17:29

Jan W Nielsen wrote:

> Det eneste, der bider på mig, er kryptonit..

Kryptonit, det er det kvinder har i tårekanalerne, eller hvad?!?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 15-05-05 17:51

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Kryptonit, det er det kvinder har i tårekanalerne, eller hvad?!?

Det måske dét, de får "ondt i hovedet" af??? ;).

Fra : Brian

Dato : 08-05-05 07:41

Lars wrote:
> Hej er der nogle der kender denne her
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17872097
> har den overhovet nogen effekt.

Mon ikke der er en grund til at de fikke fortæller mere om
monteringen ? Okay, de siger den skal kobles på styreboksen,
hvorefter man ser den lagt henove indsugningen på billedet

Det positive ved den er, at den virker på alle biler - bare de er
efter '88. Om det er karburator eller ej, er ligegyldigt

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-05-05 07:50

Lars skriver:

> Hej er der nogle der kender denne her
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17872097
> har den overhovet nogen effekt.

Jamme man må jo hellere spørge sælger, hvordan det skal monteres og
hvordan det virker.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-05-05 09:21

"Klaus D. Mikkelsen" skriver:

> Jammen man må jo hellere spørge sælger, hvordan det skal monteres og
> hvordan det virker.

Det gjorde jeg så, og nu her knapt 1½ time efter er mit spørgsmål
forsvundet som dug for solen.

Jeg kom til at spørge om det belv til noget med 1 kr's tilbuddet og
hvordan den virker/skal tilsluttes. Det var måske for meget for den
stakkels sælger ????

Fra : Basil

Dato : 08-05-05 09:30

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
>
> Jeg kom til at spørge om det belv til noget med 1 kr's tilbuddet og
> hvordan den virker/skal tilsluttes. Det var måske for meget for den

Det er nu meget skægt at læse alle de tumpede spørgsmål, som sælger sikkert
har fået nogen venner til at skrive
Jeg håber da at han bliver rig, da den sidste idiot vist ikke er født endnu
:lol:
Kai

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 08-05-05 11:58

Nu har jeg spurgt, hvad det er jeg putter i motorrummet. Det svarer han nok
heller ikke på :)

/Morten

Fra : Christian TC

Dato : 08-05-05 12:32

"Morten Linder (2600)" <morten@linder.dk> wrote in message
> Nu har jeg spurgt, hvad det er jeg putter i motorrummet. Det svarer han
> nok heller ikke på :)

Hæhæ jeg har også spurgt. På et eller andet tidspunkt må han da svare.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 08-05-05 14:24

"Christian TC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hæhæ jeg har også spurgt. På et eller andet tidspunkt må han da svare.
Tvivler, bare der er EN "brian" som hopper på den, er den "hjemme" ).

Fra : Jacob

Dato : 08-05-05 16:31

En lignende genstand bliver også solgt på Ebay, dog til en noget mere
realistisk pris (cirka 30 kroner)

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=32094&item=7971235719&rd=1&ssPageName=WDVW

Det er ganske rigtigt blot en resistor til en indkøbspris af cirka 50 øre,
så det er ren fortjeneste det han får hjem på sin auktion (QXL).

Den virker ved at "lyve" om lufttemperaturen så der frigives mere benzin i
indsprøjtningen og effekten dermed øges. Jeg kan ikke forestille mig bilen
har godt af det

Grunden til at han skriver alle biler efter 1988 er udelukkende fordi det
kræver at bilen har indsprøjtning og ikke karburator, og det må antages at
biler efter 1988 har dette (men det er naturligvis kun en
tommelfinger-regel).

Just my 5 cents

Fra : Casper R

Dato : 08-05-05 19:29

> Hej er der nogle der kender denne her
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17872097
> har den overhovet nogen effekt.

Ikke den du er ude efter, så det må være et nej.
--

/CasperR
/89' RST