Vil ikke starte.
Fra : Jasper Norman

Dato : 07-05-05 23:01

Hej.

Min Toledo TDi, har de seneste par dage haft besvær med at starte. Men kun
på kold motor. Der er ligesom at den bare trækker starteren rundt... jeg
prøvede at trykke pedalen lidt ned i dag hvilket hjalp.

Det hører (måske) med til historien, at jeg i de sidste dage åbenbart har
kørt rundt med en meget utæt slange til "overløbet" hedder det vist. Det
betød at dieselen simpelt hen væltede ud!

Kan de to ting have noget med hinanden af gøre, eller er jeg ude i noget med
gløderør eller lign. (er det kostbart?).

Det er som om, at den bliver sværere og sværere at starte om morgenen.

Er sgu ved at være træt af den møgbil... på 2 mdr. har jeg ofret bremser,
nye dæk, nye støddæmpere, og mangler stadig at skifte kobling, en manchet,
skifte tandrem. Jeg véd godt at det er sliddele, men det er penge ud af
pungen alligevel

/Jasper

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 08-05-05 01:07

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skifte tandrem. Jeg véd godt at det er sliddele, men det er penge ud af

Tja noget af det kan man holde under observation, og dermed skifte det når
der er "luft", hvis man venter til det SKAL !"¤#! skiftes, er det gerne det
hele på en gang- men det ved du jo ;). Vedr. startprobs. er jeg også inde på
noget med gløderør, og hvad det koster er afh. af om du selv gør det el. ej.