Ekstra strøm stik i bilen - hvordan?
Fra : Ncc

Dato : 07-05-05 10:25

Hej med jer.

Jeg kører til Spanien 01.Juli - og vi er steget med på vognen, og investeret
i en 7,5" skærm med indbygget DVD spille, til bagsæde passagererne.
Da jeg også har en PDA med indbygget TOM TOM navigation, er jeg nu kommet i
bekneb for strøm udtag.

Jeg har en Mazda 6 fra 2003, og har kun det obligatoriske cigarettænder stik
der sidder ved forreste askebæger.

Er der nogen af jer der ved om man kan sætte et "dobbelt" stik i det enlige,
eller er der andre måder at skabe strømudtag til 2 enheder.

Jeg har søgt på T-Hansen, Høyer Autodele, og googlet en smule, men uden
held.

På forhånd tak for hjælpen.

Niels Chr.

Fra : Ulrich

Dato : 07-05-05 10:36

http://thansen.dk/product.asp?c=463299884&n=1199147588&pn=1215731767

http://thansen.dk/product.asp?c=463299884&n=1199147588&pn=1215731768

http://thansen.dk/product.asp?c=463299884&n=1199147588&pn=1215731770

http://thansen.dk/product.asp?c=463299884&n=1199147588&pn=1215731766

http://thansen.dk/product.asp?c=463299884&n=1199147588&pn=1215731769

--
Hygge Ulrich

Fra : Ncc

Dato : 07-05-05 11:38

"Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

SNIP
> http://thansen.dk/product.asp?c=463299884&n=1199147588&pn=1215731767

> [...]

Jeg elsker Nyhedsgrupper

Mange tak for det kvalificerede og ikke mindst hurtige svar. Jeg havde
åbenbart søgt på forkerte udtryk - så jeg havde ikke set ovenstående.

mvh
Nc

Fra : phk

Dato : 07-05-05 15:52

"Ncc" <fam.christensen_slettes@os.dk> skrev i en meddelelse

> Mange tak for det kvalificerede og ikke mindst hurtige svar. Jeg havde
> åbenbart søgt på forkerte udtryk - så jeg havde ikke set ovenstående.

Prøv det du køber før du køber det!

Mange af de der %&¤/(#) cigartænderstik falder ud for et godt ord fordi de
er konstruerede forkert - det er hvert fald min erfaring.

Der må kunne købes nogen der passer som hånd i handske som f.eks. den der er
på min Garmin...

--
Per, Esbjerg

Fra : alexbo

Dato : 07-05-05 10:38

"Ncc" skrev

> Jeg har søgt på T-Hansen,

Ikke særligt godt vare, nr. 40564
Men jeg vil nu indrømme at den er nem at tage fejl af.

mvh
Alex Christensen

Fra : Soren Pedersen

Dato : 08-05-05 17:33

Ncc wrote:

> [...]
> eller er der andre måder at skabe strømudtag til 2 enheder.
>
> Jeg har søgt på T-Hansen, Høyer Autodele, og googlet en smule, men uden

Jeg har købt en fordeler hos CD Cardic.

Mvh
Søren

Fra : H.M.

Dato : 08-05-05 17:52

> [...]
> eller er der andre måder at skabe strømudtag til 2 enheder.
>
> Jeg har søgt på T-Hansen, Høyer Autodele, og googlet en smule, men uden

hej
jeg har købt dette stik med tre udtag og det virker fint, det er oven i
købet på tilbud lige nu.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=464091215&n=1199147588&pn=1215731767

Håber du kan bruge dette
venligst